اعتراف دوقلوهای شیطان صفت به ربودن زن جوان
کد خبر: ۲۴۴۳۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
دوقلوهای شیطان صفت به ربودن زن جوان اعتراف کردند.
دوقلوهای شیطان صفت به ربودن زن جوان اعتراف کردند.
 
بهمن‌سال گذشته زن جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و از دو سرنشین خودروی پرایدی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: «امروز صبح در ایستگاه مترو شهید باقری در شرق تهران از مترو پیاده شدم و داخل خیابان منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم بروم. دقایقی منتظر تاکسی بودم، اما خبری از تاکسی نشد تا اینکه خودروی پراید مشکی جلوی پایم توقف کرد.
 
راننده پسر جوانی بود و در صندلی جلو هم پسر جوان دیگری به عنوان مسافر نشسته بود. وقتی مسیرم را گفتم راننده مرا سوار کرد و به راه افتاد. راننده پس از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم، اما او مدعی شد به خاطر ترافیک مسیرش را تغییر داده‌است. او کنار خیابانی توقف کرد و پسر جوان از صندلی جلو پیاده شد و من فکر کردم به مقصد رسیده است، اما او در عقب را باز کرد و کنار من نشست و بعد هم مرا تهدید کرد، سکوت کنم. دو پسر جوان که خیلی شبیه هم بودند و به نظر می‌رسید برادر باشند، دست و پایم را بستند و دهانم را چسب زدند و بعد راننده به راه افتاد و مرا به خانه‌ای در یکی از شهرک‌های اطراف تهران بردند و حبس کرده و آزار دادند.»
 
وی ادامه داد: «دو پسر ساعتی بعد با گریه و التماس از من خواستند از آن‌ها شکایت نکنم. آن‌ها مدعی بودند پشیمان شده‌اند و من هم از ترس قول دادم شکایت نکنم. متهمان در ادامه مرا با خودروشان در یکی از خیابان‌های تهران رها و بعد هم فرار کردند که از آن‌ها شکایت دارم.»
 
خانه اجاره‌ای برادران دوقلو
 
با شکایت زن جوان پرونده به دستور قاضی محمد امین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
مأموران در نخستین گام برای شناسایی متهمان به آدرسی که شاکی در اختیار آن‌ها قرار داده بود، رفتند، اما بررسی‌ها نشان داد دو متهم خانه مورد نظر را یک روزه اجاره کرده بودند. از سوی دیگر مشخص شد آن‌ها با مدارک جعلی خانه را اجاره کرده‌اند تا هیچ ردی از خود به‌جای نگذارند. بدین ترتیب مأموران در شاخه دیگر از تحقیقات به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته پرداختند تا شماره پلاک خودروی متهمان را به‌دست آورند، اما دوربین‌ها قسمتی از شماره پلاک را ثبت کرده‌بودند.
 
در حالی که به نظر می‌رسید متهمان هیچ ردی از خود به‌جای نگذاشته‌اند، مأموران پلیس در بررسی‌های فنی موفق شدند شماره پلاک خودروی پراید را به‌دست آورند و صاحب آن را که پسر جوانی به نام کامبیز است، بازداشت کنند.
 
متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد، اما مدعی شد زن جوان را اذیت نکرده و برادر دو قلویش مرتکب جرم شده است.
 
وی در ادعایی گفت: «آن روز من و برادر دو قلویم خانه‌ای اجاره کردیم و داخل خیابان به‌دنبال طعمه‌ای می‌گشتیم تا اموالش را سرقت کنیم. او رانندگی می‌کرد و من هم کنارش نشسته بودم تا اینکه زن جوان را کنار خیابان دیدیم. او منتظر تاکسی بود و برادرم هم او را به عنوان مسافرسوار کرد و نقشه آدم‌ربایی را طراحی و اجرا کردیم.»
 
در حالی که تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد، کامبیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.
رکنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
1
38
لعنتی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
15
53
تمام کشورها جاهایی رو دارند برای رفع نیاز جوان ها تا به این روز نیفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
26
12
متاسفانه همه خانمها باید چوب هوس بازی و خودخواهی و نادونی یِ عده از خانمهایی رو بخورن ک نیمه عریان میان تو خیابون و جوونها رو تحریک جنسی میکنن.
پاسخ ها
زهره
| |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
فقط خاک بر سرت
ناشناس
| |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
خطاب به زهره
خوب شما بفرمایید فردی که خانمهای نیمه عریان دیگه رو میبینه، دستش نمیرسه، چقدر زیر فشاره؟
خوب بی حجابی داره داغون میکنه جوانان رو...گرونی هم از طرف دیگه...
ببین چه آشی شده!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار