آمار فروش فیلم‌های روی پرده در هفته اخیر / «انفرادی» صدرنشین شد
کد خبر: ۲۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: 2022 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
در حال حاضر، سینماهای ایران ۱۱ فیلم در ژانرهای جنگی، دفاع مقدس، اجتماعی و طنز نمایش می‌دهند.
 با اضافه شدن فیلم‌های منتخب عید فطر، ترکیبی جدید از ژانرهای سینمایی در برابر مخاطب برای انتخاب وجود دارد.
 
آمار فروش فیلم‌های روی پرده در هفته اخیر / «انفرادی» صدرنشین شد
 
اکران فیلم‌های منتخب عید فطر از روز هفتم اردیبهشت آغاز شد. این در حالی است که فیلم‌های نوروزی هم همچنان روی پرده هستند و در حال حاضر، سینماهای ایران ۱۱ فیلم در ژانرهای جنگی، دفاع مقدس، اجتماعی و طنز نمایش می‌دهند.
 
 آمار فروش در هفته اخیر نشان می‌دهد که همچنان طرفداران ژانر کمدی بیش از سایر ژانرهاست و همین استقبال سبب شده تا فیلم سگ بند ساخته مهران احمدی به فروش بیش از ۲۸ میلیارد تومان دست یابد و فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی، با فروش ۶ میلیارد و سیصد میلیون تومان، صدر نشین فروش هفتگی سینمای ایران باشد.
 
طرفداران فیلم‌های داریوش مهرجویی، با تماشای فیلم «لامینور» در ۲۶۳ سالن کشور، فروش این فیلم را به پانصد و نود و شش میلیون تومان رساندند.
 
فروش ۸ میلیارد و هشتصد میلیونی فیلم شادروان ساخته حسین نمازی که کمدی تلخ است، بار فروش ژانر طنز را سنگین‌تر کرده است. اما در دسته فیلم‌های جنگی و دفاع مقدس، روز صفر سعید ملکان با بازی امیر جدیدی در نقش مامور امنیتی، به فروش ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومانی رسیده و موقعیت مهدی روایتی آذری از برادران باکری هم تاکنون در ۴۵۶ سالن کشور اکران شده و فروش ده میلیارد و چهارصد میلیونی داشته است.
 
علاوه بر مرد بازنده که فروشی نزدیک به ۶ میلیارد تومان داشته، مغز استخوان یکی دیگر از فیلم‌های در حال اکران با بازی جواد عزتی است که حمیدرضا قربانی آن را کارگردانی کرده و در مدت یک هفته از گذشت اکران ۴۲۷ میلیون تومان فروش داشته است.
باشگاه خبرنگاران جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار