برآورد ۲۰میلیارد تومان برای تخریب هتل آریانا
کد خبر: ۲۴۳۹۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
فرماندار شمیرانات گفت: برای تخریب هتل آریانا فشم، در مرحله عقد قرارداد با شرکت پیمانکاری هستیم و حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه از سوی شرکت است و این برآورد قیمت در حال بررسی کارشناسان می‌باشد.
مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات با تشریح آخرین وضعیت تخریب هتل آریانا فشم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اوخر اسفند ماه سال ۱۴۰۰، در جلسه شورای تامین استان تهران یکی از موضوعات مطرح شده مسئله تخریب هتل آریانا بود که پس از آن جلسه، مسئولیت عملیات و فرایند تخریب به فرمانداری شمیرانات واگذار شد و پس از بررسی اولیه این پروژه اعم از رای دیوان و رای کمیسیون ماده صد و اقداماتی که قبل انجام شده بود و با ملاحظه جمیع شرایط، قرار بر این شد که از تاریخ پنجم فروردین ماه سال جاری ظرف مدت ۵ روز به مالک اعلام شود که نسبت به تخریب ۳ طبقه اقدام کند.
 
برآورد ۲۰میلیارد تومان برای تخریب هتل آریانا
 
وی گفت: هفتم فروردین ماه نامه ابلاغ تخریب از طرف بخشداری رودبارقصران صادر شد تا مالک ظرف مدت ۲۰ روز فرایند تخریب را شروع کند و در صورت عدم شروع تخریب فرمانداری شمیرانات با ملاحظات قانونی مستقیما اقدام خواهد کرد.
 
فرماندار شمیرانات بیان کرد: شواهد و اقداماتی که مشاهده شد اعم از رایزنی ها و پیشنهادها و واسطه فرستادن ها و درخواست ملاقات ها این را برای ما روشن کرد که مالک اقدامی نخواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: برای تخریب، در مرحله عقد قرارداد با شرکت پیمانکاری هستیم و حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه از سوی شرکت است و این برآورد قیمت در حال بررسی کارشناسان می‌باشد که پس از آن، تخریب را انجام دهیم که برای این کار ملاحظاتی نیز از جمله عدم بسته شدن مسیر عبور و مرور به جهت نداشتن مسیر جایگزین داریم.
 
ذاکریان یادآور شد: ۱۰ طبقه از این بنا دارای مجوز می‌باشد و فقط باید ۳ طبقه اضافه بنا تخریب شود و به مابقی این بنا صدمه نرسد و پس از شروع تخریب نهایتا تا ۱۲۰ روز، عملیات تخریب و قلع اضافه بنا تمام خواهد شد.
 

وی ادامه داد: مالک ادعا می‌کند که طبق نقشه ها ساختمان در خط بستر رودخانه نیست اما مستنداتی وجود دارد که خط بستر رودخانه جاجرود هم جابه‌جا شده است.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
1
7
اضافه بنا ساخته, اونوقت پول تخریب رو هم شهرداری بده؟!!!!
آقا مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
1
9
یک میلیارد بدین من تخریبش میکنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
1
2
کلا این بنا غیرقانونیه منتها زورتون به ملکش نمیرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار