کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC
کد خبر: ۲۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار: 2022 May 06    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
برای ایجاد دیوار‌های برجسته در پروژه‌های طراحی داخلی یکی از انواع روکش‌هایی که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است، پانل‌های سه بعدی PVC هستند که با افزودن بافت به دکوراسیون فضا را متحول می‌کنند. بافت‌ها می‌توانند ما را آرام کنند، گرما به ارمغان آورند یا حتی دید ما را به سمت هدفی معین راهنمایی کنند.

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC«تابناک با تو» - برای ایجاد دیوار‌های برجسته در پروژه‌های طراحی داخلی یکی از انواع روکش‌هایی که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است، پانل‌های سه بعدی PVC هستند که با افزودن بافت به دکوراسیون فضا را متحول می‌کنند.

بافت‌ها می‌توانند ما را آرام کنند، گرما به ارمغان آورند یا حتی دید ما را به سمت هدفی معین راهنمایی کنند. آن‌ها حس لامسه ما را برمی انگیزند و از نظر بصری نیز بر ما تأثیر می‌گذارند. این به این دلیل است که نور‌ها و سایه‌ها در رابطه با بی‌نظمی‌ها و شکل‌هایی که در برخی بافت‌ها وجود دارد شکل می‌گیرند، که به نوبه خود می‌توانند به وضوح این نوع مواد را از سطوح دیگر متمایز کند.

اگرچه دیوار‌های سفید به ویژه برای فضا‌های کوچکتر از گذشته رایج است و مانند یک بوم سفید برای دکوراسیون عمل میکند، اما برای بسیاری از افراد، ایده فضایی احاطه شده با دیوار‌های سفید و کاملا فلت می‌تواند آزاردهنده و یکنواخت باشد.

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

افزودن تزئینات مانند رنگ دیوار یا گنجاندن پوشش‌های طبیعی یا عناصر دیگر می‌تواند به راحتی یک فضا را متحول کند و بر بخش‌های خاصی تأکید کند یا جلوه‌های بصری جدید و جذابی ایجاد کند. در پروژه‌های طراحی داخلی، دیوار‌های بافت‌دار همیشه یک راه محبوب برای برجسته‌تر کردن فضا بوده و هستند، ایجاد بافت در دکوراسیون چه از طریق سیستم سازنده ساختمان – مانند دیوار‌های آجری یا بتنی اکسپوز – یا از طریق انواع مختلف پوشش‌هایی که می‌توان بعداً اضافه کرد می‌تواند تغییرات بزرگی در فضا ایجاد کند.

پانل‌های تزئینی سه‌بعدی

یکی از انواع روکش‌هایی که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است، پانل‌های تزئینی سه‌بعدی هستند: ورق‌هایی با نقشه‌های سه‌بعدی که به دیوار عمق می‌بخشند. آن‌ها را می‌توان به صورت سرامیک، گچ و سیمان در ابعاد مختلف ساخت، پانل‌های سه بعدی PVC نیز به عنوان یک گزینه جالب ظاهر شده اند که زیبایی شناسی و سهولت نصب را ترکیب می‌کنند، زیرا در مقایسه با مواد دیگر وزن کمتری دارند.

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

کاشی‌های سقفی تزئینی تنوع بی شماری از پانل‌های روکش سه بعدی PVC را با بافت‌های هندسی، ارگانیک و الگو‌های متنوع ایجاد می‌کند. تنوع در اندازه‌بندی انعطاف‌پذیری را امکان‌پذیر می‌کند و از آنجایی که قرار است به‌عنوان تم دکوراسیون استفاده شوند، معمولاً به کل فضا اضافه نمی‌شوند و تنها برای قسمتی از دکور و با هدف معینی انتخاب می‌شوند. با ما با برخی از رایج‌ترین مصارف PVC همراه باشید….

دیوار‌های تاکیدی

تمایز یک سطح از بقیه فضا می‌تواند به طور چشمگیری حس یک پروژه طراحی داخلی را تغییر دهد. این تغییر معمولاً به شکل دیواری دیده می‌شود که رنگی متفاوت از بقیه دارد و می‌تواند از طریق کنتراست ظریف یا قوی به دست آید.

بک اسپلش

در آشپزخانه‌ها فضای بین سینک و کابینت‌های بالایی به عنوان یک مانع محافظ برای دیوار در برابر پاشش آب عمل می‌کند و می‌تواند بافت‌های متفاوتی از بقیه قسمت‌های آشپزخانه داشته باشد.

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

بالاتختی برای تخت خواب

این پانل‌ها در تک دیوار در قسمت قرارگیری تخت برای ایجاد تمرکز بر تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد می‌شود مراحل نصب بسیار ساده است و نیازی به نیروی کار ماهر ندارد پانل‌ها به دیوار چسبانده می‌شوند و بدون فاصله در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا هر ترکیب یا الگویی را تشکیل دهند.

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

کاربرد پانل‌های سه بعدی PVC

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار