دانلود فیلم‌های ترسناک جدید با دوبله فارسی
کد خبر: ۲۴۳۹۳۳
تاریخ انتشار: 2022 May 04    -    ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

فیلم های ترسناک

فیلم های ترسناک خارجی برای افزایش هیجان خیلی کاربردی هستند، سازندگان با بررسی جنبه های مختلف فیلم و کنترل و مدیریت زمان های حساس اقدام نمایش به یکباره ری اکشن کاراکترهای یک فیلم میکنند یا گاهی شاهد پخش موسیقی های ترسناکی هستیم که در آن تایم میتواند اوج هیجان و دلهره را در یک بیننده بوجود آورد، زیرمجموعه فیلم های ترسناک بسیارند از فیلم های ترسناک واقعی که براساس بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ساخته شده تا زامبی ها و ... همه میتواند جنبه های مختلف یک فیلم ترسناک را بیان کند. برای دانلود فیلم های جدید دلهره آور با ما همراه باشید.

فیلم های ترسناک جدید

1- یک داستان ترسناک کلاسیک

یک داستان ترسناک کلاسیک (A Classic Horror Story) فیلمی ترسناک، درام، معمایی و هیجانی محصول کشور ایتالیا به کارگردانی و نویسندگی مشترک روبرتو دا فئو و پائولو استریپولی است که لوسیو بسانا نیز در نگارش فیلمنامه با آنها همراهی کرده است؛ این فیلم مهیج در ژوئیه سال ۲۰۲۱ از سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX اکران شد؛ در این فیلم ماتیلدا لوتز، فرانچسکو روسو، پپینو ماتسوتا، ویل مریک، یولیا سبل، آلیدا بالداری کالابریا، کریستینا دونادیو، فرانچسکا کاوالین، جاستین کوروفکین، جوزپه روسو بازی می کنند. درباره مسافران غریبه ای است که به جنوب ایتالیا سفر می کنند و در جنگلی گرفتار می‌شوند که برای زنده بیرون آمدن از آن، باید ناامیدانه مبارزه کنند.

2- کشتار با اره برقی در تگزاس

کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre) یک فیلم اسلشر در ژانر جنایی، ترسناک و هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی دیوید بولو گارسیا و با فیلمنامه ای از فده آلوارز، کریس توماس داولین و رودو سایگاس محصول سال ۲۰۲۲ است که ستارگانی چون سارا یارکین، السی فیشر، مارک بورنهام، جیکوب لاتیمور، مو دانفورد، اولون فوئره، جسیکا اَلین، نل هادسون، آلیس کریج، ویلیام هوپ، جالیون کوی، سم داگلاس و جان لاروکات در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس 18 فوریه 2022 از سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. کمپانی Bad Hombre و Exurbia Films و Legendary Entertainment تهیه و ساخت فیلم را بر عهده داشته اند. این فیلم در کشور بلغارستان فیلمبرداری و ساخته شده است و در گیشه به فروش حدود 20 میلیون دلار دست یافته است. قسمت اول این فیلم در سال 1974 با عنوان The Texas Chain Saw Massacre به کارگردانی ویلیام توبی هوپر ساخته شده بود که به گفته استوارت هریتج از روزنامه گاردین، این فیلم یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینماست. دانلود فیلم ترسناک کشتار با اره برقی در تگزاس پیشنهاد می شود.

3- خانه عمیق

خانه عمیق یا دیپ هاوس (The Deep House) یک فیلم ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای فرانسه و بلژیک به کارگردانی مشترک الکساندر بوستیلو و جولین موری است که توسط سه کمپانی Radar Films و Logical Pictures و Apollo Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز الکساندر بوستیلو، جولین دیوید و جولین موری به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و از بازیگران این فیلم میتوان به؛ کامیل رو، جیمز جگر، اریک ساوین، الکسیس سروایس، آن کلاسنس، کارولینا میسی، ماری کافیر، ماری برنارد اشاره کرد. این فیلم اولین بار در تاریخ 18 ژوئن سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی کن Cannes Film Festival به نمایش درآمد سپس در 30 ژوئن توسط Apollo Films در فرانسه اکران شد و در نهایت نیز در 5 نوامبر توسط Epix (I) در کشور آمریکا به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ خانه عمیق پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها داستان هیجان‌انگیز این فیلم را ستودند.

4- نفرین لیورونا

نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) فیلمی در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم پیش درآمدی از فیلم های احضار است و ششمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی احضار محسوب می‌شود. از بازیگران آن می‌ توان به لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس، جینی لین کینچن، مریسل رامیرز، سین پاتریک توماس، تونی آمندولا، ایرین کنگ، الی الکساندر، پال رودریگز، جان مارشال جونز، ریکاردو ممود-وگا، ریموند کروز اشاره کرد. کارگردانی این اثر بر عهده مایکل چاوز بوده که چندی پیش به عنوان کارگردان قسمت سوم فیلم احضار انتخاب شد. جیمز وان خالق دنیای سینمایی احضار در قسمت سوم فیلم احضار به همراه پیتر سفرن به عنوان تهیه کننده حضور دارد و میشود گفت او به نوعی پدرخوانده این مجموعه به حساب می آید. این فیلم تا کنون کاندیدای سه جایزه از جشنواره های فیلم شده است. این فیلم در بخش دانلود فیلم با دوبله فارسی نیکی دیلی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار