محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
کد خبر: ۲۴۳۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 24    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
این قوانین سختگیرانه گاهاً در زندگی برخی هنرمندان و چهره‌های سینمایی نیز دیده می‌شود که فرزندان خود را ملزم به رعایت آن‌ها کرده اند. با ما همراه باشید تا با رویکرد‌های انظباطی و قوانین سختگیرانه‌ای که برخی از چهره‌های هالیوودی برای فرزندان خود تعیین کرده اند، آشنا شویم.

شباهت عجیب و غریب خانمی در اینستاگرام به ریحانا خواننده مشهوراختصاصی تابناک با تو؛ روانشناسان سبک‌های فرزندپروری را به ۴ نوع سهل گیرانه، مقتدرانه، غفلت آمیز و مستبد تقسیم کرده اند و طبق تحقیقات، این رویکرد مقتدرانه است که به احتمال زیاد فرزندان مستقل، شایسته و اجتماعی تربیت می‌کند. با این حال، نحوه بزرگ کردن فرزندان یک تصمیم و انتخاب شخصی است و در این فرآیند والدین با توجه به اعتقادات و شرایط زندگی خود مجموعه قوانینی را برای فرزندان خود تعیین می‌کنند. این قوانین سختگیرانه گاهاً در زندگی برخی هنرمندان و چهره‌های سینمایی نیز دیده می‌شود که فرزندان خود را ملزم به رعایت آن‌ها کرده اند. با ما همراه باشید تا با رویکرد‌های انظباطی و قوانین سختگیرانه‌ای که برخی از چهره‌های هالیوودی برای فرزندان خود تعیین کرده اند، آشنا شویم.

۱. جولیا رابرتز (Julia Roberts): فرزندان اجازه تماشای فیلم‌های او را ندارند.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
با وجود آنکه جولیا رابرتز یکی از موفق‌ترین بازیگران زن هالیوود است، به تازگی فاش کرده است که ۳ فرزندش فیلم یا برنامه تلویزیونی زیادی را تماشا نمی‌کنند و تماشای فیلم‌ها یا سریال‌هایی که او در آن‌ها نقش پردازی کرده است نیز از این قاعده مستثنی نیستند. او گفت: «ما در خانه چندان تلویزیون تماشا نمی‌کنیم.» این بازیگر سپس اضافه کرد: «ما سعی می‌کنیم تا زمان مناسبی را برای تماشای تلویزیون پیدا کنیم که قطعا برای تمام خانواده خوشحال کننده نیز هست. با این حال، شاید هر دو هفته یک بار این فرصت مناسب ایجاد شود.»

۲. مدونا (Madonna): فرزندان تا سن ۱۸ سالگی اجازه داشتن قرار ملاقات عاشقانه ندارند.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
مدونا "ملکه پاپ" در طی مصاحبه‌ای فاش کرد که دختر بزرگش همچنان برای داشتن قرار ملاقات عاشقانه خیلی کم سن و سال است و گفت که دخترش، لورد، تا سن ۱۸ سالگی هیچ دوست پسری نخواهد داشت. با این وجود این تنها قانونی نیست که در خانواده مدونا حاکم است. طبق گفته‌های این خواننده مشهور، تماشای تلویزیون در آخر شب، خوردن غذای ناسالم و ایجاد آشفتگی و تنش در خانه غیر قابل تحمل است و هیچ یک از فرزندان او نباید این کار‌ها را انجام دهند.

۳. میلا کونیس و اشتون کوچر (Mila Kunis and Ashton Kutcher): در کریسمس خبری از هدیه نیست.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این زوج هالیوودی که پدر و مادر یک دختر ۷ ساله و یک پسر ۵ ساله هستند، اعتراف کردند که هدیه دادن مداوم به کودکان کار درستی نیست. آن‌ها بیان کردند: «هدیه ندادن بخشی از سنت جشن‌های کریسمس ما شده است. ما بر این باوریم که اگر به طور مداوم به کودکان هدیه داده شود، نه تنها دیگر قدر یک هدیه را نمی‌دانند، بلکه پس از مدتی هدیه دادن را وظیفه‌ی والدین می‌دانند و از آن‌ها انتظار این کار را خواهند داشت.»

۴. کلی ریپا (Kelly Ripa): داشتن صفحه اینستاگرام تا سن ۱۸ سالگی برای فرزندان ممنوع است.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این بازیگر و مجری آمریکایی مادر یک دختر و ۲ پسر است. بزرگ‌ترین فرزند او اعتراف کرده است که والدینش نسبت به خواهر و برادر کوچک‌ترش در تربیت او سخت‌گیرتر بوده‌اند. با این حال، یک قانون غیرقابل بحث در این خانوداه وجود دارد: فرزندان تا سن ۱۸ سالگی حق داشتن هیچ صفحه اینستاگرامی را ندارند.


۵. مگان فاکس (Megan Fox): گوشی و تلویزیون ممنوع است.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این بازیگر آمریکایی اعتراف کرده است که فرزندانش مجاز به تماشای فیلم هستند، اما این موضوع در مورد برنامه‌های تلویزیون صدق نمی‌کند. او توضیح داد: «در فیلم‌ها، احساس می‌کنم شروع، میانه و پایان خوبی وجود دارد. در یک فیلم یک داستان واضح وجود دارد؛ با این حال، برنامه‌های تلویزیونی این چنین نیستند و بی وقفه می‌توانند یک فرد را درگیر خود کنند.» به علاوه، او اضافه کرد که مخالف گوشی داشتن فرزندانش است و گفت: «هدف من این است که حداقل تا کلاس هشتم، بچه‌ها از کامپیوتر و گوشی دور باشند.»

۶. گوئنت پالترو (Gwyneth Paltrow): فرزندان تنها اجازه تماشای برنامه‌های تلویزیونی به زبان‌های فرانسوی و اسپانیایی را دارند.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این بازیگر که مادر ۲ فرزند است، در مورد تماشای تلویزیون یک قانون عجیب دارد. او بیان داشت که دو فرزندش در تماشای برنامه‌های تلویزیونی آن هم به زبان انگلیسی مادری خود محدودیت دارند. او گفت: «من فقط به آن‌ها اجازه می‌دهم برنامه‌های تلویزیونی به زبان‌های فرانسوی یا اسپانیایی تماشا کنند.»

۷. آلیشیا سیلوراستون (Alicia Silverstone): پوشیدن پوشک در سنین پایین ممنوع است.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این بازیگر فاش کرده بود که از ۶ ماهگی، رفتن به دستشویی را به پسرش آموزش داده است. او توضیح داد: «همانطور که کودکان از سنی به بعد می‌توانند بگویند که باید غذا بخورند یا خسته اند، باید بتوانند به شما بگویند که چه زمانی نیاز به دستشویی دارند.» او همچنین اضافه کرد: «این طبیعی‌ترین و اولیه‌ترین موضوعی است که باید یک کودک بیاموزد.» آلیشیا سیلورستون سپس اعتراف کرد که این رویکرد برای سیاره ما نیز خوب است، و گفت: «با این کار در خرید پوشک صرفه‌جویی می‌کنید. این کار نه تنها سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود، بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.»

۸. کایرا نایتلی (Keira Knightley): تماشای سیندرلا برای فرزندان ممنوع است.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این هنرپیشه انگلیسی فاش کرد که تماشای برخی از فیلم‌های دیزنی برای دخترش ممنوع است؛ زیرا او با پیامی که این فیلم‌ها به دختران جوان می‌دهد موافق نیست. او توضیح داد که محتوای سیندرلا این چنین است که یک دختر باید منتظر یک مرد ثروتمند باشد تا او را نجات دهد. اما این اصلا درست نیست. هرکسی مسئول نجات خود و بهبود شرایط زندگی خود است و یک دختر باید در زندگی استقلال داشته باشد.»

۹. جنیفر لوپز (Jennifer Lopez): استفاده از آی پد فقط در روز‌های یکشنبه مجاز است.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
این ستاره که مادر یک پسر و دختر دوقلو است، در مورد استفاده از آی پد قوانین سختگیرانه‌ای دارد. او بیان داشت که فرزندانش اجازه استفاده از آی پد یا انجام بازی‌های ویدئویی را در طول هفته ندارند؛ زیرا این روز‌ها مختص درس و مدرسه است. او هچنین بیان داشت که فرزندان زمانی می‌توانند از آی پد استفاده کنند که در مدرسه عملکرد خوبی داشته باشند.

۱۰. آنجلینا جولی و برد پیت (Angelina Jolie and Brad Pitt): فرزندان حق جستجوی نام آن‌ها را در گوگل ندارند.

محدودیتی که سلبریتی‌های مشهور برای فرزندان خود درنظر گرفته اند
برد پیت، در زمان زندگی مشترک خود با آنجلینا جولی، بیان داشته بود که در رایانه‌های فرزندانشان، نام خود را مسدود کرده اند. او توضیح داد که ۳ دختر و ۳ پسر آن‌ها نمی‌توانند نام مادر و پدرشان را در گوگل جستجو کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
1
8
مقایسه با تازه به دوران رسیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار