اظهارنظر عجیب هالیوودی معروف در مورد لباس پوشیدن
کد خبر: ۲۴۲۸۴۵
تاریخ انتشار: 2022 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ستاره ۴۱ ساله مجموعه تلوزیونی «پا به پای کارداشیان‌ها»، روز چهارشنبه با حضور در برنامه الن دی‌جنرس و پوشیدن لباس لاتکس مشکی بدون آستین و پشت‌باز به همراه کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی، ادعا کرد برای گذراندن یک شب فوق‌العاده «به معنای واقعی کلمه» هرچیزی می‌پوشد.

سریال ریالیتی شو ژاپنی که در آن کودکان دو ساله کارهای روزانه شان را انجام می دهند«تابناک با تو» - با توجه به سابقه طولانی او در پوشیدن لباس‌های عجیب‌وغریب حالا جای تعجب ندارد که بدانیم کیم کارداشیان برای داشتن ظاهر متفاوت و به‌روز، هر کاری لازم باشد، می‌کند.

اظهارنظر عجیب هالیوودی معروف در مورد لباس پوشیدن

ستاره ۴۱ ساله مجموعه تلوزیونی «پا به پای کارداشیان‌ها»، روز چهارشنبه با حضور در برنامه الن دی‌جنرس و پوشیدن لباس لاتکس مشکی بدون آستین و پشت‌باز به همراه کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی، ادعا کرد برای گذراندن یک شب فوق‌العاده «به معنای واقعی کلمه» هرچیزی می‌پوشد: «اصلا برایم مهم نیست لباس راحتی نباشد. مهم نیست خیلی بلند باشد؛ اگر لازم باشد لباسی بپوشم که نتوانم دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم، برایم مهم نیست و این کار را می‌کنم.»

کیم کارداشیان، بازیگر، مدل و شخصیت سرشناس دنیای کسب‌وکار که اولین‌بار به عنوان دستیار پاریس هیلتون شناخته شد، اعتراف کرد که برای شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا و روز مبادا واقعا تعدادی پوشک بزرگسالان خریده است: «مطمئن نبودم روند آزمون چگونه است. فکر کرده بودم مجبورم برای هشت ساعت یک جا بشینم.» آزمون وکالت کارداشیان به دلیل همه‌گیری کرونا به صورت اینترنتی برگزار شد و یکی از قوانین سفت‌وسخت آن ترک نکردن صندلی به هر دلیل بود. البته او بعد از سه بار رد شدن در این آزمون، در نهایت در چهارمین و آخرین امتحان، قبول شد.

ایندیپندنت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار