آداب نوشیدن چای بلومینگ و خواص این چای زیبا
کد خبر: ۲۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار: 2022 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
گفته شده که چای بلومینگ، ریشه در چین باستان دارد و از خواص آن برای بهبود وضعیت جسمانی افراد استفاده می‌شده. اکنون این چای در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده، اما نه فقط به دلیل خاصیت آن، بلکه به دلیل شکل زیبای آن.

سریال ریالیتی شو ژاپنی که در آن کودکان دو ساله کارهای روزانه شان را انجام می دهند«تابناک با تو» - چای بلومینگ یا شکوفنده خواصی شبیه چای سفید دارد. این گلوله‌ها بعد از افتادن در آب جوش می‌شکفند. گل سرخ، چای سفید و چای سبز به شکل یک توپ اسرارآمیز پیچیده شده و در قوری شیشه‌ای باز می‌شود، لذت نوشیدن چای را به تماشای شکوفایی گلی نوشیدنی پیوند می‌دهد.

آداب نوشیدن چای بلومینگ و خواص این چای زیبا

نوشیدن دم کرده چای سفید و دو سه برگ گل محمدی یا چای سبز و کمی نسترن، خواصی مشابه چای بلومینگ خواهد داشت و همان آنتی اکسیدان‌های محبوب را به بدن شما وارد خواهد کرد؛ بنابراین استفاده از این چای به دلیل فرایند مفرح آن بیشتر خاصیت روحی دارد.

آنتی اکسیدان‌های موجود در این چای به کاهش استرس و التهاب در بدن کمک می‌کند و تقویت سیستم ایمنی بدن را نیز به همراه دارد.

چگونه چای بلومینگ درست کنیم؟

در اینجا یک فرایند ساده برای تهیه چای شکوفنده یا چای بلومینگ وجود دارد. برای این کار کافی است یک گلوله از این چای را در یک قوری شیشه‌ای بیندازید و روی آن را آب جوش بریزید. اجازه دهید مخلوط به مدت ۳-۵ دقیقه بماند تا بسته نرم شود و شکوفه آن آشکار شود.

چای (نه گل آن را) را درون فنجان بریزید و نوش جان کنید.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار