بازیگران هالیوودی و نقش هایی که آرزوی بازی کردن شان را دارند
کد خبر: ۲۴۲۷۳۱
تاریخ انتشار: 2022 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تحقیقات آماری نشان داده تنها چیزی در حدود ۵۶ نفر از بازیگران انگلیسی زبان که در حال حاضر در صنعت سینما فعالیت دارند، از شهرتی جهانی برخوردارند. و گرچه تعداد بازیگرانی که به ستاره ای جهانی بدل شده اند اندک است، اما این بدان معنا نیست که آن ها به همه ی آرزوهای شغلی خود رسیده اند.

سریال ریالیتی شو ژاپنی که در آن کودکان دو ساله کارهای روزانه شان را انجام می دهند«تابناک با تو» - تحقیقات آماری نشان داده تنها چیزی در حدود ۵۶ نفر از بازیگران انگلیسی زبان که در حال حاضر در صنعت سینما فعالیت دارند، از شهرتی جهانی برخوردارند. و گرچه تعداد بازیگرانی که به ستاره ای جهانی بدل شده اند اندک است، اما این بدان معنا نیست که آن ها به همه ی آرزوهای شغلی خود رسیده اند. و حتی شاید متعجب شویم اگر بدانیم بازیگرانی که نقش شخصیت ها و قهرمان های مورد علاقه مان را بازی کرده اند، خود چشم شان به نقش دیگر در فیلمی کاملاً متفاوت بوده است.

برای بلندپروازی شغلی هیچ انتها و محدودیتی وجود ندارد و تا زمانی که اهداف جدیدی برای خود تعیین کنیم همواره در مسیر رشد و پیشرفت خواهیم بود.

در ادامه از نقش هایی خواهیم گفت که بازیگران هالیوودی آرزوی بازی کردن شان را دارند.

کیانو ریوز: ولورین

گرچه در دهه های اخیر هیو جکمن ایفاگر نقش ولورین بوده، اما ریوز اذعان کرده همیشه دلش می خواسته این نقش را بازی کند. با این حال، او گفته که دیگر دیر شده و این نقش بسیار خوب ایفا شده است. با توجه به صحبت های ریوز، به نظر می رسد احتمال اینکه بتوانیم یک روز ستاره ی فیلم «ماتریکس» را در فیلمی از دنیای مارول ببینیم چندان اندک نیست، به خصوص که رئیس استودیوی مارول هم گفته آن ها تقریباً برای هر فیلمی که می سازند، به سراغ ریوز می روند و به او پیشنهاد بازی می دهند.

تام هالند: جیمز باند

تام هالند از سال ۲۰۱۷ ایفاگر نقش محبوب و پرخواهان مرد عنکبوتی بوده است، با این حال، این بازیگر انگلیسی گفته چشمش به دنبال نقش برجسته ی دیگری است. در حقیقت هالند از آرزوی خود برای بازی در نقش جوانی جیمز باند گفته است. او در اینباره گفته: «بازی در نقش مرد عنکبوتی باعث خوشحالی و یک افتخار است. اما اگر بخواهند جوانی جیمز باند را نشان دهند، من حتماً اعلام آمادگی می کنم.»

اسکارلت جوهانسون: شاهزاده خانم های دیزنی

این بازیگر که از او نقش های قدرتمند زیادی از جمله ناتاشا در فیلم «کاپیتان آمریکا» دیده ایم، گفته آرزوی بازی در نقش یکی از شاهزاده خانم های دیزنی را دارد. او همچنین گفته دختر کوچکش هم آرزو دارد مادرش را در نقشی از جنس قصه های پریان ببیند. با این حال، جوهانسون اذعان کرده احتمالاً هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. او در اینباره گفته: «بیست سال است که می خواهم چنین نقشی به من دهند اما هیچکس انتخابم نکرده.»

میلی بابی براون: ایمی واینهاوس

این بازیگر ۱۸ ساله ی انگلیسی گفته آرزو دارد یک روز در یک فیلم زندگینامه ای نقش ایمی واینهاوس، خواننده ی مشهور انگلیسی را ایفا کند که در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۷ سالگی از دنیا رفت. او گفته این خواننده ی فقید یکی از نمادهای موسیقی R&B، بلوز و به طور کلی فرهنگ موسیقی بود. براون همچنین گفته داستان زندگی این خواننده او را تحت تأثیر قرار داده و به همین دلیل هر زمان که فرصت بازی در این نقش به وجود آید، برای این کار آماده است.

ویل فرل: سیمون کاول

این کمدین گفته آرزوی بازی در نقش سیمون کاول، داور مسابقات استعدادیابی را دارد. او در اینباره گفته: «بازی کردن نقش او چندان برایم سخت نیست چون ران برگندی زیادی در سیمون کاول می بینم.» ران برگندی یکی از نقش های معروف قبلی ویل هرل است.

جنیفر لارنس: بریجت جونز

جنیفر لارنس اذعان کرده که بسیار دوست دارد نقش بریجت جونز را بازی کند. او گفته هر زمان که حال خوبی ندارد فیلم های بریجت جونز را تماشا می کند. لارنس در اینباره گفته: «این فیلمی است که هر وقت احساس غربت می کنم می بینم، با اینکه انگلیسی نیستم.» با این حال لارنس گفته هرگز دلش نمی خواهد جایگزین رنی زلوگر، بازیگر این نقش شود. او به شوخی گفته تنها چیزی که می خواهد این است که فیلم های بریجت جونز اصلاً وجود نداشته باشد تا خودش بتواند بریجت شود.

دنیل رادکلیف: مرد عنکبوتی

ستاره ی فیلم های «هری پاتر» از علاقه ی خود به فیلم های ابرقهرمانی گفته است. او گفته مرد عنکبوتی خوبی می شد. با این حال، او پذیرفته که دیگر این شانس را پیدا نمی کند و گفته از دیدن تام هالند در نقش این ابرقهرمان بسیار خوشحال است و معتقد است که هالند در این نقش خارق العاده است.

رادکلیف همچنین گفته که خوشحال می شود که بتواند در فرانشایز دیگری حضور پیدا کند به این شرط که فرانشایز کوتاهی باشد چون مطمئن نیست قبول کند برای بازی در فیلمی قرارداد ببندد که ۷ یا ۸ دنباله هم داشته باشد.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار