چگونه درد دندان را ساکت کنیم؟
کد خبر: ۲۴۲۷۲۶
تاریخ انتشار: 2022 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
روش‌های درمان درد عصب دندان در خانه را برایشما توضیح داده ایم. سریعترین و موثرترین درمان خانگی دندان درد در متن زیر برای شما آورده ایم. دندان درد یکی از بدترین درد‌هایی است که باید هر چه زودتر درمان گردد. در مقاله زیر راهکار‌های تسکین درد دندان و درمان فوری دندان درد شدید را برای شما بازگو کرده ایم.

چگونه درد دندان را ساکت کنیم؟

چگونه درد دندان را ساکت کنیم؟«تابناک با تو» - روش‌های درمان درد عصب دندان در خانه را برایشما توضیح داده ایم. سریعترین و موثرترین درمان خانگی دندان درد در متن زیر برای شما آورده ایم. دندان درد یکی از بدترین درد‌هایی است که باید هر چه زودتر درمان گردد. با ما همراه باشید.

در مقاله زیر راهکار‌های تسکین درد دندان و درمان فوری دندان درد شدید را برای شما بازگو کرده ایم. از بی‌حسی نقطه موردنظر گرفته تا درمان‌های خانگی برای تسکین فوری. پوسیدگی دندان و التهاب لثه و سکته‌ی قلبی نشانه دندان درد می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

تسکین درد دندان

دکتر لاله نصیری، جراح و دندانپزشک عنوان کرد: یکی از بهترین روش‌ها برای تسکین درد دندان در مواقع اورژانسی استفاده ترکیبی از عسل و پودر دارچین است. وی در ادامه مطلب خود افزود: برای تهیه این مخلوط کافی است یک قاشق چای خوری پودر نرم شده دارچین را با ۳ قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و آن را روی دندان و لثه بمالید. وی خاطر نشان کرد: در صورتی که از این مرهم سه بار در روز استفاده کنید درد دندان به طور کامل از بین می‌رود.

تمیزکردن کامل دهان

دندان درد گاهی در اثر به‌دام‌افتادن تکه‌های کوچک غذا در لای دندان‌ها و تشدید درد‌های ناشی از پوسیدگی دندان و التهاب لثه اتفاق می‌افتد. در این موارد تمیزکردن دندان می‌تواند در کاهش درد و حل مشکلتان مؤثر باشد.

چگونه درد دندان را ساکت کنیم؟

استفاده از نخ دندان: به‌کمک نخ دندان لای دندان‌ها را تمیز کنید تا اگر تکه‌ای از غذا لای دندان‌هایتان باقی مانده خارج شود.

استفاده از کمپرس سرد

یک کیسه نگهداری غذا را با یخ پر کنید. روی آن را با یک پارچه نازک یا دستمال توالت بپوشانید و روی ناحیه‌ای از گونه که در قسمت خارجی دندان قرار دارد بگذارید. سرمای کمپرس سرد موجب تسکین درد می‌شود. استفاده از بسته یخ نیز می‌تواند همین تأثیر را داشته باشد. فقط فراموش نکنید روی آن را با یک دستمال بپوشانید.

چگونه درد دندان را ساکت کنیم؟

یخ را به‌طور مستقیم روی دندان قرار ندهید، زیرا این کار درد را تشدید می‌کند؛ مخصوصا در صورت بروز دندان درد ناشی از التهابات، دندان به دما‌های خیلی سرد یا گرم حساس می‌شود. در صورت التهاب مغز دندان، گرما به تسکین درد کمک می‌کند. اگر با استفاده از کمپرس سرد دردتان افزایش یافت، از کمپرس گرم به‌جای آن استفاده کنید.

منبع: پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار