بزرگترین ترس برخی از سلبریتی های هالیوود
کد خبر: ۲۴۲۶۳۶
تاریخ انتشار: 2022 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
گرچه ترس انواع بیشماری دارد اما تحقیقات نشان داده شایع ترین آن فوبیاهای اجتماعی است و پس از آن در رده های بعدی، آگورافوبیا یا همان ترس از فضاهای باز و آکروفوبیا یا همان ترس از ارتفاع قرار دارد.

سریال ریالیتی شو ژاپنی که در آن کودکان دو ساله کارهای روزانه شان را انجام می دهند«تابناک با تو» - گرچه ترس انواع بیشماری دارد اما تحقیقات نشان داده شایع ترین آن فوبیاهای اجتماعی است و پس از آن در رده های بعدی، آگورافوبیا یا همان ترس از فضاهای باز و آکروفوبیا یا همان ترس از ارتفاع قرار دارد. و گرچه برخی به مغز خود یاد می دهند که به تدریج بر فوبیاهایشان غلبه کند، اما برخی هم راهی برای مواجهه با آن ها پیدا می کنند و به شیوه ای هوشمندانه خود را با ترس شان وفق می دهند و آن را مدیریت می کنند. در هر صورت، هرگز نباید از ترس های خود خجالت بکشیم چون آن ها جزء جدایی ناپذیر هویت ما هستند و نقشی اساسی در شکل گیری شخصیت ما ایفا می کنند.

ترس های ما وجه آسیب پذیر و انسانی مان را آشکار و ما را دوست داشتنی می کنند. سلبریتی های هالیوودی هم مانند همه ی آدم ها ترس هایی دارند که در این مطلب از آن ها خواهیم گفت.

مدونا

«ملکه پاپ» به برنتوفوبیا یا همان ترس از رعد و برق دچار است. و اینطور که گفته می شود در یکی از کنسرت هایش در ایرلند، او دائماً جویای گزارش هواشناسی می شد چون می ترسید به دلیل بالا رفتن رطوبت هوا، در میانه ی کنسرتش طوفان شود.

دواین جانسون

این بازیگر و کشتی گیر سابق ثابت کرده که هر کسی از چیزی می ترسد و در مورد دواین جانسون، آن ترن های هوایی است که او را بسیار اذیت می کند. جانسون در اینباره گفته: «ترن های هوایی مرا وحشت زده می کنند چون احساس گیر افتادن به من می دهند.»

جنیفر آنیستون

این بازیگر هالیوودی اذعان کرده که ترس از پرواز دارد. او همچنین گفته یک بار مجبور شد با ترسش رو به رو شود. او برای جشن تولد پنجاه سالگی اش با هواپیما راهی مکزیک شده بود که یک صدای انفجار از ارابه فرود هواپیما بلند شد. آنیستون همچنین یک بار از ترس خود از رفتن به زیر آب گفت. به گفته ی آنیستون، این ترس ریشه در دوران کودکی اش دارد که یک بار با سه چرخه ی خود درون یک استخر افتاده بود.

نیکول کیدمن

این بازیگر استرالیایی ترس از پروانه دارد. به گفته ی خودش، این ترس در کودکی در او به وجود آمد. او گفته در بزرگسالی برای غلبه بر این ترس تلاش هم کرد: «در موزه ی تاریخ طبیعی آمریکا به داخل قفس پروانه ها رفتم و پروانه ها را رویم می گذاشتند اما فایده ای نداشت.»

چنینگ تیتوم

این بازیگر اذعان کرده که از عروسک های پورسلین وحشت دارد. تیتوم در اینباره گفته: «به نظرم خیلی وحشتناک اند. چشم هایشان انگار واقعی است و خودشان هم واقعی به نظر می آیند. وقتی از کنارشان رد می شوم، همه اش خیال کنم سرهایشان به سمتم می چرخد.»

کایلی جنر

این اینفلوئنسر و چهره ی مشهور دنیای زیبایی، بزرگ ترین ترس خود را لیوان خاک گرفته عنوان کرده است. او در اینباره گفته: «یکی از چیزهایی که خیلی اذیتم می کند این است که داخل لیوان کلی گرد و خاک باشد. بعدش احساس می کنم همه ی آن گرد و خاک ها دارد وارد بدنم می شود.»

تایرا بنکس

این مدل و مجری تلویزیون از ترس خود از دلفین ها گفته و اذعان کرده این موجودات مضطربش می کنند. او در اینباره گفته: «به نظر دیگران دلفین ها موجودات بامزه و دوست داشتنی ای هستند اما برای من اینطور نیست. هر وقت با آن ها مواجه می شوم یا حتی از فکرشان، استرس می گیرم یا وحشت زده می شوم.»

کیتی هولمز

این بازیگر ترسی قدیمی از راکون ها دارد. او گفته: «همه همیشه می گویند ترسی که عنکبوت ها یا سگ ها یا اغلب حیوانات از ما دارند بیشتر از ترسی است که ما از آن ها داریم. اما من اینطور فکر نمی کنم!»

ریتا اورا

این خواننده ی انگلیسی گفته از دستشویی می ترسد. او در اینباره گفته: «هر وقت که به دستشویی می روم احساس می کنم یک چیزی دارد از آن پایین بیرون می آید. شب ها حتماً با چراغ روشن به دستشویی می روم.»

کلویی کارداشیان

کارداشیان اذعان کرده که به اومفلوفوبیا یا همان ترس از ناف دچار است. او در اینباره گفته: «از ناف متنفرم. نه به ناف خودم می توانم دست بزنم، نه دوست دارم به مال دیگران دست بزنم. هر وقت که حمام می روم، لیف دستم می کنم و وقتی نافم را می شورم جیغ می زنم.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار