ورود به بازار کار با دوره آموزش کاشت ناخن
کد خبر: ۲۴۲۴۰۶
تاریخ انتشار: 2022 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

امروزه کاشت ناخن که یکی از زیرشاخه های آرایشی برای زیبایی ، در بین خانم ها رواج بسیاری یافته است و افراد زیادی همه روزه برای کاشت و ترمیم ناخن خود به سالن های زیبایی مراجعه می‌کنند . به همین دلیل تقاضا برای شرکت در دوره کاشت ناخن ، جهت یاد گرفتن این کار برای کسب درآمد نیز افزایش یافته است.
دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه مریم رحیمی فرد زیر نظر مربیان مجرب فنی و حرفه ای برگزار شده و این آموزشگاه آماده ثبت نام از هنرجویان علاقمند به شرکت در دوره مبتدی کاشت ناخن و دوره پیشرفته می باشد.

در دوره آموزش کاشت ناخن آموزشگاه مریم رحیمی فرد چه مواردی آموزش داده می شوند؟

در دوره آموزش کاشت ناخن  ، هنرجویان ابتدا با انواع ساختار ناخن آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه اعمال مانیکور و پدیکور خشک و تر را بر روی ناخن ها پیاده سازی کنند و همچنین یاد می گیرند که چگونه اکسپرس مانیکور و مانیکور و ایجاد قاب روی ناخن را انجام دهند.
آنها می آموزند چند روش کاشت ناخن وجود داشته و چه ابزارهایی برای این کار مورد استفاده قرار می ‌گیرند
در ادامه آنها با نحوه انجام کاشت پایه ناخن آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه کاشت ناخن با تیپ را انجام دهند . هنرجویان در این دوره همچنین نحوه کاشت پودری، کاشت با فرمر ، کاشت هلویی، ژلیش و لمینت ناخن را نیز به همراه مواد گذاری به شیوه صحیح می‌آموزند و با روش های میکس و کاور کردن ناخن نیز آشنا می شوند.
با توجه به اینکه سوهان کشی با روش اصولی و صحیح یکی از مراحل مهم در کاشت ناخن است که در زیبا سازی کاشت نقش اساسی دارد، در آموزشگاه مریم رحیمی فرد به این مرحله توجه ویژه ای شده و هنرجویان با سوهان کشی ناخن به صورت صحیح و سریع آشنا می‌ شوند.
در مراحل بعدی هنرجویان یاد می گیرند که چگونه ژل را از زیر کوتیکول زده و برای ناخن قاب ایجاد کنند.
مراحل دیگر آموزش در دوره آموزش کاشت ناخن شامل دیزاین کردن ناخن با تور، پولک، گل خشک و غیره بوده که این مرحله به ‏اینتریور دیزاین معروف است.
هنرجویان در این آموزشگاه با نحوه ترمیم ناخن های شکسته و بلند آشنا شده و با عوامل لیفت مواد نیز آشنا می شوند. همچنین نحوه ریمو کردن ناخن نیز به هنرجویان آموزش داده می شود.
یکی دیگر از آموزش های دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه مریم رحیمی فرد کاشت ناخن بدون سوهان کشی و توسط قالب یا دوآل سیستم است.

ورود به بازارکار با دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه مریم رحیمی فرد

نحوه برگزاری کلاس های کاشت ناخن در آموزشگاه مریم رحیمی فرد چگونه است؟

طبق دستورالعمل سازمان فنی و حرفه ای کلاس های آموزش کاشت ناخن با رعایتن الزامات و شرایط بهداشتی برگزار می شود.
این آموزشگاه برای رفاه حال هنرجویانی که شاغل بوده و محدودیت زمانی دارند این امکان را ایجاد نموده است که بتوانند در روزهای آخر هفته ، ایام تعطیل و ساعات تعطیلی ادارات یعنی بعد از ظهرها در دوره ها شرکت نمایند.

دوره مبتدی و پیشرفته آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه مریم رحیمی فرد 

در دوره مبتدی هنرجویان با چگونگی حفظ کردن بهداشت ناخن برای جلوگیری از ایجاد قارچ بر روی ناخن ها و انواع روش های کاشت ناخن و تفاوت های آنها با یکدیگر آشنا شده و می آموزند که چگونه به صورت اصولی و صحیح سوهان کشی برای ناخن را انجام دهد . هنرجویان در این دوره کاشت پایه، هلویی و میکس ناخن را یاد گرفته و علاوه بر آن با ریمو کردن و نحوه کار با انواع قالب ها را می آموزند.
در کاشت پیشرفته علاوه بر مواردی که در کاشت مبتدی ناخن آموزش داده می شود هنرجویان یاد می‌گیرند که چگونه مانیکور کردن به سبک روسی را با استفاده از دستگاه بر روی ناخن مشتری انجام داده و چگونه مواد گذاری یک مرحله ای با پودر را یاد گرفته و علاوه بر آن با انواع کاشت بیبی بومر، نحوه کار با پودرهای رنگی ، گریم ناخن و انواع فرنچ های ژورنالی آشنا می‌ شوند.
مربیان در کاشت پیشرفته ناخن هنرجویان را با انواع متریال ژل، ترمیم ناخن با ژل و لمینت و کاشت ژل پایه نیز آشنا می کنند و به آنها می آموزند که چگونه ناخن طبیعی را مستحکم کنند.
در تمام دوره های مبتدی و پیشرفته هنرجویان پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی یافته‌های خود را زیر نظر مربیان بر روی مدل انجام می‌ دهند تا بر این کار مسلط شده و ایرادات کاری آنها توسط مربیان گرفته می شود.
پس از پایان یافتن دوره هنرجویان بر امور انجام کاشت ناخن مسلط شده و می توانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای و کسب مدرک به‌ طور کاملا حرفه ای وارد بازار کار شده و با اجاره صندلی در سالن های آرایشی به انجام کاشت ناخن مشغول شوند و از این را کسب درآمد کنند.

دوره آموزش طراحی ناخن ، آموزش لیزر موهای زائد و دوره پاکسازی پوست در تهران ،  از دوره های  دیگری است که در حال حاضر ، از بازار کار خوبی برخوردار بوده و هنرآموزش می تواتنند پس از کسب مهارت ، جذب بازار کار شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه زیبایی مریم رحیمی فرد ، تماس حاصل فرمایید. 

آموزشگاه زیبایی مریم رحیمی فرد  - تلفن مستقیم : 09366635530
www.maryamrahimifard.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار