سلبریتی‌های باهوش هالیوودی
کد خبر: ۲۴۲۳۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
برخی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود علاوه بر داشتن زیبایی خیره کننده و استعداد فراوان در حرفه بازیگری، بسیار باهوش نیز هستند. برخی از آن‌ها به چندین زبان صحبت می‌کنند و از بهترین دانشگاه‌ها با نمره بالا فارغ التحصیل شده اند. با ما همراه باشید تا با این سلبریتی‌های باهوش هالیوودی بیشتر آشنا شویم.

بزرگترین اشتباهات تاریخی که منجر به سودآوری شرکت های بزرگ جهان شداختصاصی تابناک باتو ــ برخی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود علاوه بر داشتن زیبایی خیره کننده و استعداد فراوان در حرفه بازیگری، بسیار باهوش نیز هستند. برخی از آن‌ها به چندین زبان صحبت می‌کنند و از بهترین دانشگاه‌ها با نمره بالا فارغ التحصیل شده اند. با ما همراه باشید تا با این سلبریتی‌های باهوش هالیوودی بیشتر آشنا شویم.

۱. مریل استریپ (Meryl Streep)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

مریل استریپ یکی از حرفه ای‌ترین بازیگران هالیوودی است که تقریبا از پس هر نقشی برمی آید. او که توسط بسیاری از منتقدان به عنوان بهترین بازیگر زن شناخته می‌شود، ذهن درخشانی نیز دارد. او با داشتن ضریب هوشی ۱۴۳ در دسته افراد بسیار باهوش جهان قرار می‌گیرد.

۲. ریچل وایس (Rachel Weisz)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

ریچا وایس علاوه بر زیبایی و استعداد خیره کننده در بازیگری، هوش بالایی دارد. این بازیگر در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه کمبریج فارغ التحصیل شد. او در طول سال‌های دانشگاه، یک گروه تئاتر دانشجویی به نام Cambridge Talking Tongues را تأسیس کرد. او علاوه بر علاوه بر زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری خود به ۳ زبان زنده دنیا نیز صحبت می‌کند.

۳. آلیشا کیز (Alicia Keys)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

آلیشیا کیز یکی از محبوب‌ترین خوانندگان و ترانه سرایان R&B است. ضریب هوشی او ۱۵۴ است. علاوه بر این، او در سن ۱۶ سالگی با بالاترین معدل از یک مدرسه هنر‌های نمایشی فارغ التحصیل شد و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به دانشگاه کلمبیا دعوت شد. با این حال، او تصمیم گرفت تا به جای ادامه تحصیل، مسیر موسیقی را دنبال کند.

۴. جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

جنیفر کانلی فارغ التحصیل از دانشگاه ییل و دانشگاه استنفورد است. او علاوه بر برنده شدن جایزه بفتا، گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن، سفیر آموزش حقوق بشر سازمان عفو بین الملل نیز هست.

۵. سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

سیگورنی ویور در فیلم‌های بسیاری همچون سال زندگی خطرناک، بیگانه ها، گوریل‌ها در مه، مرگ و دوشیزه، سیاره زمین، آواتار، خروج: خدایان و پادشاهان و هیولایی فرا می‌خواند ایفای نقش داشته است و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهل وششمین دوره بوده است. این بازیگر مدرک کارشناسی ارشد هنر‌های زیبای خود را در دانشگاه ییل به پایان رسانده است.

۶. شکیرا (Shakira)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

این خواننده کلمبیایی دارای ضریب هوشی برتر با امتیاز ۱۴۰ است. علاوه بر این، او به ۶ زبان دنیا تسلط دارد و شاید این موضوع یکی از دلایل اصلی مجبوبیت بین المللی اوست.

۷. سلما هایک (Salma Hayek)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

این بازیگر و تهیه کننده مکزیکی علاوه بر اختلال نارساخوانی یا دیسلکسیا، دارای ضریب هوشی ۱۴۴ است. به گفته مجله فوربس، او یکی از ثروتمندترین زنان جهان است. علاوه بر این، او به ۵ زبان دنیا نیز صحبت می‌کند.

۸. جینا رودریگز (Gina Rodríguez)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

این بازیگر پورتوریکویی تبار تا نوجوانی سالسا می‌رقصید و در آن سن در گروه تئاتر دانشگاه کلمبیا پذیرفته شد. او در مدرسه هنر Tisch دانشگاه نیویورک تحصیل کرد. در آنجا، او به مدت ۴ سال در Atlantic Theater Company and Experimental Theatre Wing، جایی که با مدرک لیسانس هنر‌های زیبا فارغ التحصیل شد، آموزش دید.

۹. ناتالی پروتمن (Natalie Portman)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

اگرچه او در سن بسیار پایین وارد مسیر بازیگری شد، اما والدین او بر داشتن تحصیلات عالی تاکید داشتند. او دارای مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه هاروارد است و دوره‌های تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه عبری اورشلیم در بهار سال ۲۰۰۴ گذراند.

۱۰. کیت بکینسیل (Kate Beckinsale)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

این بازیگر باهوش و زیبای بریتانیایی فارغ التحصیل رشته ادبیات از دانشگاه آکسفورد است. او دارای ضریب هوشی ۱۵۲ است. طبق داده ها، یک فرد متوسط ضریب هوشی بین ۸۵ تا ۱۱۵ دارد، اما این ضریب هوشی او را در ۱ ٪ اول جامعه قرار می‌دهد. او علاوه بر زبان مادری خود به چندین زبان از جمله فرانسوی و آلمانی صحبت می‌کند.

۱۱. اما واتسون (Emma Watson)

سلبریتی‌های باهوش هالیوودی

او دارای ضریب هوشی ۱۳۸ است؛ به این معنی که او در رده افراد تیزهوش قرار می‌گیرد. اگرچه او دوران کودکی و نوجوانی خود را سر صحنه فیلم‌برداری فیلم‌های هری پاتر می‌گذراند، اما این بازیگر جوان در کنار کار بازیگری خود، به تحصیل و انجام تکالیف مدرسه می‌پرداخت. او پس از فارغ التحصیلی و پس از گذشت یک وقفه کوتاه، در دانشگاه براون در رشته ادبیات تحصیل کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
5
جولیانا مور را حتما به لیست بالا اضافه کنید .
ناشناس
|
Turkey
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
3
7
آخیش دلم وا شد اینارو دیدم !!
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
1
3
پس آقایون کجانند؟!!!!!!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
1
13
البته به بهاره رهنما( با سه لیسانس و فوق لیسانس)، بهنوش بختیاری و سحر قریشی که نمی رسن
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
0
0
پس آقایون کجانند؟!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار