ویدئوی دیدنی و جذاب آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
کد خبر: ۲۴۲۳۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
ویدئوی کامل آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ همراهی موسیقی و فوتبال برای پیام همبستگی جهانی! آهنگ رسمی جام جهانی قطر «حایا حایا» یا «با هم بهتریم» نام دارد و توسط ترینیداد کارادونا، داویدو و عایشه به صورت مشترک خوانده شده است. این اثر بخشی از یک آلبوم موسیقی است که آهنگ‌های متنوع آن به تدریج در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

ویدئوی کامل آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ همراهی موسیقی و فوتبال برای پیام همبستگی جهانی!«تابناک با تو» -  ویدئوی کامل آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ همراهی موسیقی و فوتبال برای پیام همبستگی جهانی!

آهنگ رسمی جام جهانی قطر «حایا حایا» یا «با هم بهتریم» نام دارد و توسط ترینیداد کارادونا، داویدو و عایشه به صورت مشترک خوانده شده است. این اثر بخشی از یک آلبوم موسیقی است که آهنگ‌های متنوع آن به تدریج در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

فیفا در سال‌های اخیر توجه خاصی به استفاده از المان‌های هنری در پروژه‌های خود دارد و تلاش می‌کند با استفاده از موسیقی ارتباط بهتری میان علاقمندان فوتبال و دوستداران موسیقی ایجاد کند.

فدراسیون جهانی فوتبال می‌گوید همکاری ترینیداد کارادونا، ستاره موفق آمریکایی، داویدو نماد موسیقی ضربدار آفریقایی یا «ا َفروبیتس»، و عایشه خواننده محبوب قطری، «روح جام جهانی» و استراتژی شنیداری فیفا برای «گردآوری الهامات سراسر جهان» را بازتاب می‌دهد. به گفته کتی مداتی، مدیر بازرگانی فیفا، این ترانه با گردآوری صدا‌هایی از قاره آمریکا، آفریقا، و خاورمیانه، نمادی از همبستگی جهانی از طریق موسیقی و فوتبال است. سایر قطعات آلبوم نیز جنین حال‌وهوایی دارد و با هنرنمایی تعدادی از خواننده‌های سرشناس بین‌المللی از نژاد، فرهنگ و کشور‌های مختلف تهیه شده است.

ترانه «با هم بهتریم»، آهنگی تلفیقی با رگه‌هایی از موسیقی «رِگِی» و «آراندبی» است که در ادامه با نوای دلنشین موسیقی خاورمیانه همراه می‌شود.

این نخستین باری است که موسیقی متن جام جهانی شامل مجموعه‌ای از چند آهنگ مختلف است و هنرمندان بین‌المللی، سبک‌های متنوعی را از گوشه و کنار جهان عرضه می‌کنند. فیفا امیدوار است که با اجرای این آثار، شور و هیجان جام جهانی را بصورت یک جشن موسیقایی تا ماه نوامبر ادامه دهد.

منبع: تازه نیوز

برچسب ها: فیلم ، فوتبال ، ورزشی ، فیفا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
1
4
تيموريان هم در كليپ بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
2
عالی. ممنون از تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار