لغو عجیب یک کنسرت در خرم آباد!
کد خبر: ۲۴۱۸
تاریخ انتشار: 2015 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
چند ساعت مانده به اجرای کنسرت «سامان جلیلی» و گروهش در خرم آباد، بنری بزرگ در سر در سالن بانک صادرات خرم‌آباد نصب شد و اعلام شد که کنسرت این خواننده که قرار بود 24 و 25 خرداد در این شهر بزگزار شود به دلیل تصادف گروه نوازنده ها لغو شده است.

در حالی که بلیت های هر دو شب اجرای زنده این خواننده در این شهر تمام شده بود، چند ساعت مانده به اجرای کنسرت سامان جلیلی و گروهش در خرم آباد، نصب بنری بزرگ در سر در سالن محل برگزاری کنسرت، از لغو این برنامه به دلیل تصادف اعضای گروه این خواننده در مسیر عزیمت به خرم آباد خبر می داد اما واقعا این اتفاق چقدر واقعی بود و پشت پرده این اتفاق واقعا چه بود؟

پس از اتفاقات و اخبار ناراحت کننده لغو کنسرت ها در تهران و شهرستان در چند روز گذشته و اعلام موضع رسمی مسئولین ارشد کشور اعم از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش بینی می شد این اعلام مواضع باعث شود که حداقل در روزهای اخیر شاهد اتفاقات مشابه نباشیم اما ظهر دیروز اتفاقات خرم آباد و پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» از پشت پرده این موضوع، نشانگر برخی حواشی در این باره است.

یکی از اطرافیان «سامان جلیلی» درباره تصادف اعضای ارکستر این خواننده به «موسیقی ما» می گوید: «اعضای گروه اصلا از تهران تکان نخورده بودند و لغو این کنسرت در حالی اتفاق افتاد که برخی نهادها مخالف برگزاری کنسرت در این شهر بودند. برخی تماس ها انجام گرفت و از گروه خواسته شد حتی به سمت خرم آباد راه هم نیفتند. دوستان نمی خواستند این کنسرت علیرغم اخذ همه مجوزهای لازم در این شهر برگزار شود و همین باعث شد این نوع لغو برنامه را به صورت کاملا هوشمندانه پیش بگیرند.»

پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» از استانداری و فرمانداری خرم آباد نیز به نتیجه درستی منجر نشده است. در صورت کسب اخبار جدید از این اتفاق، آن را از طریق موسیقی ما به اطلاع مخاطبان خواهیم رساند.

موسیقی ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار