نویسنده شدن خواننده معروف و پرحاشیه
کد خبر: ۲۴۱۷۲۸
تاریخ انتشار: 2022 April 10    -    ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بریتنی اسپیر، خواننده و ترانه نویس ۴۰ ساله آمریکایی، در حال نوشتن کتابی درباره زندگی شخصی خود است و بسیاری از خبرگزاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که پس از چاپ این کتاب، تمامی نسخه‌های این کتاب به سرعت فروخته می‌شوند.

داوران عصر جدید و قضاوت بی کلاهاختصاصی تابناک باتو ــ بریتنی اسپیر، خواننده و ترانه نویس ۴۰ ساله آمریکایی، در حال نوشتن کتابی درباره زندگی شخصی خود است و بسیاری از خبرگزاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که پس از چاپ این کتاب، تمامی نسخه‌های این کتاب به سرعت فروخته می‌شوند.

نویسنده شدن خواننده معروف و پرحاشیه
بریتنی اسپیرز که نوامبر گذشته پس از ۱۳ سال از قیمومیت پدر خود آزاد شد، تأیید کرد که در حال نوشتن داستان زندگی خود است. این خواننده ۴۰ ساله در اینستاگرام خود، پیام طولانی را برای طرفداران به اشتراک گذاشت و فاش کرد که این کتاب مجموعه‌ای از تجربیات او در جدال با پدرش در طی باز پس گرفتن حکم قیومیت و خاطراتی از زندگی خانوادگی اوست.

او به طرفداران خود بیان کرد: «من در حال حاضر مشغول نوشتن کتابی درباره زندگی خودم هستم. اگرچه مرور خاطرات و بیان وقایع گذشته سخت است، اما این کار می‌تواند راهکاری برای بهبود روح و روان من باشد.» او در ادامه بیان داشت که: «من هرگز نتوانستم درباره آنچه که در زندگی من رخ داده آشکارا صحبت کنم. زمانی که این اتفاقات برای من رخ داد جوانی بیش نبودم و حالا با گذشت چندین سال قصد دارم تا به این اتفاقات بپردازم. مطمئنم که این کار برای بیشتر افراد بی ربط به نظر می‌رسد و من کاملاً از آن آگاهم!»

بریتنی همچنین از این فرصت استفاده کرد و از عذرخواهی دوست پسر سابق خود یعنی جاستین تیمبرلیک به دلیل "رفتار‌های جاستین در گذشته و اذعان به اینکه او از سیستم زن ستیزی برای جدایی تلخ آن‌ها از یکدیگر سود برده است"، قدردانی کرد.

نویسنده شدن خواننده معروف و پرحاشیه

اگرچه بریتنی از سوی خانواده‌اش مورد آزار و اذیت یا تهدید قرار نگرفت، اما او پس از ۲۰ سال از این فرصت استفاده کرد و از خانواده خود عذرخواهی کرد. او بیان داشت: «همانطور که جاستین با احترام از من و janet عذرخواهی کرد، من نیز از روشنفکری به جای احساساتم استفاده می‌کنم.»

او بیان داشت: «به هر حال... من فقط می‌خواستم مردم بدانند که من به این مسائل اهمیت می‌دهم و بابت همه اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده است، خیلی متاسفم!»

نویسنده شدن خواننده معروف و پرحاشیه

طرفداران وفادار بریتنی به این خبر واکنش‌های مثبتی داشتند و بخش نظرات او را مملو از تمجید کردند. سام اصغری، نامزد این خواننده نیز اولین نفری بود که از او در این باره حمایت کرد. او بیان داشت: «من اولین نسخه این کتاب را می‌خرم!»با این حال، بریتنی از دادن اطلاعات بیشتر درباره عنوان یا زمان چاپ این کتاب خودداری کرد و طرفداران را برای یک سورپرایز بزرگ منتظر نگه داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار