هفت ایده برگزیده سال ۲۰۱۵ برای دکوراسیون آشپزخانه
کد خبر: ۲۴۱
تاریخ انتشار: 2015 April 30    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
قفسه‌های قابل جدا شدن نه‌ تنها جستجو برای مواد آشپزی را راحت‌تر بلکه آن را بدون دردسر‌تر می‌سازد. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید همه کشوهای آشپزخانه باید به‌صورت افقی ساخته شوند و اگر همیشه از الگوی ساخت کشوهای افقی پیروی کنیم زندگی آسان‌تر می‌شود.
همیشه آشپزخانه‌ها قدرت و کشش عجیبی دارند ،هرقدر که فضاهای متنوع برای پذیرایی از میهمان‌ها تدارک دیده باشیم ، درنهایت مرکز گفتگو آشپزخانه است! طراحان برای پاسخ به این تمایل انسان‌های امروزی آشپزخانه‌های جدید را به‌صورت یک اتاق میهمانی طراحی کرده‌اند.

در اینجا ۷ مدل آشپزخانه جذاب مدرن که برای سال ۲۰۱۵ طراحی‌شده و در آن‌ها همه جوانب موجود برای تبدیل آشپزخانه به یک اتاق گفت‌وگو دیده می‌شود.

تصاویر/ 7 ایده برگزیده سال 2015 برای دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از رنگ‌های سرزنده











طراحی دکوراسیون ۲۰۱۵ به‌گونه‌ای است که آشپزخانه را به فضای شاد و سرزنده تبدیل می‌کند. این به این معنی است که نباید از اینکه رنگ را درجایی به کار ببرید که قبلاً انتظار آن را نداشتید، بترسید. گاهی اوقات ایجاد زیبایی وابسته به ایجاد تضاد است.

امسال سعی کنید کابینت‌ها را بارنگ‌های سرزنده و شاد رنگ کنید. این رنگ‌های پرزرق‌وبرق به طور طبیعی چشم را به خودش جلب کرده و به عنوان نقطه کانونی عمل می‌کند.

به‌کارگیری این رنگ‌ها در کابینت‌ها باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد شد.

طراحی ‌آشپزخانه با نورپردازی‌‌های صنعتی












آشپزخانه باید به‌خوبی روشن باشد و نور لازم برای انجام فعالیت‌هایی که در این فضا انجام می‌شود را تأمین کند.

در نور‌پردازی مد ۲۰۱۵ که کاربری‌های آشپزخانه را افزایش می‌دهد، تأمین نور فضایی برای مکالمات و گفتگو‌ها و اتفاقاتی مانند دورهم جمع شدن ساکنین بسیار موردتوجه است. سبک نور‌پردازی امسال، به سبک صنعتی گرایش زیادی دارد.

 این سبک بسیار متنوع بوده و استفاده از استیل و مس و برنج وشیشه شفاف و سبک قدیمی لامپ‌های حبابی از اجزای کلیدی این سبک است.

آشپزخانه با جزیره متحرک








هنگامی‌که در مورد گرایش‌های مختلف طراحی آشپزخانه در سال ۲۰۱۵ صحبت به میان می‌آید، نقش بازدهی و بهره‌وری بسیار چشمگیر‌تر می‌شود. هیچ مکانی به‌اندازه یک آشپزخانه ایده‌آل برای قرار دادن قفسه‌های لوازم آشپزی مناسب نیست.

قفسه‌های قابل جدا شدن نه‌ تنها جستجو برای مواد آشپزی را راحت‌تر بلکه آن را بدون دردسر‌تر می‌سازد. قفسه‌های قابل جدا شدن شمارا قادر می‌سازد که همه‌چیز‌ها را به‌صورت یکجا ببینید و به‌راحتی بتوانید چیدمان آن را عوض کنید.

کشوهای عمودی آشپزخانه





یکی دیگر از شیوه‌های ساماندهی و چیدمان آشپزخانه که امسال رواج بیشتری یافته است پاسخ به این پرسش است که چرا چند کشو عمودی به دکور آشپزخانه خود اضافه نمی‌کنید؟ هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید همه کشوهای آشپزخانه باید به‌صورت افقی ساخته شوند و اگر همیشه از الگوی ساخت کشوهای افقی پیروی کنیم زندگی آسان‌تر می‌شود. سال ۲۰۱۵ سال تحولات بزرگ و تغییر ترکیب‌بندی کشوهای آشپزخانه به شمار می‌رود.

طراحان این کشوهای طویل را در غیرمعمول‌ترین مکان‌ها، جای می‌دهند (یا گاهی پنهان می‌کنند) تا از فضای تلف‌شده دیوار‌ها، بیشترین استفاده را بکنند.

این نوع کشو‌ها برای آشپزخانه‌هایی که فضای بسیار کوچکی دارند و یا فروشگاه‌های ادویه‌جات وترشی جات بسیار مناسب و کارآمد هستند.

ایده جدید برای میزهای میان آشپزخانه









به نوشته پارسیان هوم، در سال ۲۰۱۵ طراحی این می‌ز‌ها به‌گونه‌ای صورت گرفته است که این می‌ز‌ها نه‌تن‌ها فقط برای آماده‌سازی و یا سرو غذا، بلکه به عنوان دکور یا مبلمان خانه‌ها نیز کاربرد دارند. در طراحی‌های مدرن امسال، می‌زهای آَشپزخانه از یک وسیله ساده و سنتی به یک دکور بسیار زیبا و منحصر بفرد یک‌خانه تبدیل شده است. در نظر بگیرید که تعبیه درهای شیشه‌ای و یا حتی آینه به این می‌ز‌ها و یا حتی اضافه کردن چند قفسه به می‌ز‌ها برای بازسازی می‌زهای چوبی قدیمی به می‌زهای ایسلند مدرن امروزی چقدر می‌تواند در زیبا کردن فضای خانه و آشپزخانه مؤثر باشد.

صرف‌نظر از سبکی که شما انتخاب می‌کنید، چیدمان می‌زهای انتخابی شما برای آشپزخانه باید با وضعیت و دکوراسیون خانه شما نیز هماهنگی داشته باشد و سبک انتخاب شود.

کف پوش آشپزخانه



بنا به نظریه Stephen Alton کف‌پوش‌های طراحی‌شده در سال ۲۰۱۵ بسیار زیبا و چشمگیر هستند، بویژه هنگامی‌که این کف‌پوش‌ها با نوع طراحی آشپزخانه هماهنگ است. کف‌پوش‌های پورسلین یکی از کف‌پوش‌های برگزیده در این سال است بخصوص برای کسانی که بودجه محدودی دارند. این کف‌پوش‌ها از نظررنگ، الگو‌ها و بافت و طول عمر پورسلین تنوع بسیار زیادی دارند. طول عمر این کف‌پوش‌ها نسبت به کف‌پوش‌های مشابه بیشتر است (اگر چه محصول کشور چین هستند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار