تلاش رسانه‌های ایتالیا برای حذف ایران از جام جهانی!
کد خبر: ۲۴۰۸۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تعلیق فوتبال ایران و به دنبال آن کنار گذاشته شدن این کشور از جام جهانی ۲۰۲۲، می تواند یک شانس بسیار کوچک به ایتالیا برای حضور در جام جهانی بدهد.
اگر فوتبال ایران تعلیق شود، شانس بسیار کمی وجود دارد که ایتالیا به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد؛ تئوری ای دور از ذهن که توسط اسپورت مدیاست مطرح شد و اسکای ایتالیا و اسپورت ایتالیا نیز به آن دامن زدند. 
 
تلاش رسانه‌های ایتالیا برای حذف ایران از جام جهانی!
 
ماجرا به حواشی دیدار ایران - لبنان در مشهد برمی گردد، جایی که 2000 زن در حالی که برای ورود به استادیوم بلیت تهیه کرده بودند، اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند. ایران پیش از این در سال 2019 از سوی فیفا هشداری در همین خصوص دریافت کرده بود تا ممنوعیت حضور زنان در استادیوم های فوتبال را بردارد. با توجه به تکرار این داستان، مهرداد سراجی (یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران) در توییتر نوشت که اخبار نگران کننده ای از سوی ای اف سی و فیفا به گوشش رسیده است.
 
شدیدترین تنبیهی که می تواند روی فوتبال ایران اعمال شود، حذف این کشور از جام جهانی 2022 است، تورنمنتی که ایران از مدت ها قبل جای خود را در آن رزرو کرده. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، از نظر تئوری این احتمال وجود دارد که فیفا بالاترین تیم حاضر در رنکینگ خودش که نتوانسته به جام جهانی صعود کند را جانشین ایران کند. در حال حاضر و بر اساس آخرین رنکینگ فیفا، ایتالیا این تیم خواهد بود؛ آتزوری چند شب قبل مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و از رسیدن به جام جهانی 2022 باز ماند. 
 
شاید هم کل موضوع دروغ سیزده باشد . رسمی در این روزها (اول آوریل - سیزده فروردین) از سوی رسانه‌های خارجی دنبال می‌شود.
 
جالب اینکه این موضوع مسبوق به سابقه هم هست . در جام جهانی فرانسه رادیو پرتغال در چنین روزهایی اعلام کرده بود با حذف ایران پرتغال به جام جهانی 98 صعود خواهد کرد. 
طرفداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
6
10
کشوری که همچون طالبان از ورود بانوان به استادیوم های ورزشی ممانعت می کند و حقوق اولیه انسانی رو نادیده می گیره باید تنبیه بشه تا حقوق بشر رو رعایت کنه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
1
رسانه های ایتالیایی خجالت نمیکشن که بخوان تیمشون اینجوری بیادجام جهانی البته که اون جام۲۰۰۶هم خداییش ازنظرفوتبالی حق ایتالیانبودوفقط برازنده زیدان بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
1
بدبختهای فلک زده منافق. خدامیدونه چقدر خرج رو دستشون گذاشت تا یکعده منافق رو باخودشون همراه بکنند وتو فضای مجازی یکتازی بکنند. یکی نیست بگه آخه سهمیه آسیا چه ربطی به ایتالیای نا لایق داره. اون 2باره که به جام نرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار