کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟
کد خبر: ۲۴۰۸۰۵
تاریخ انتشار: 2022 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
روتختی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که بنا به سلیقه هر شخص، این طرح و رنگ متفاوت است. ابتدایی‌ترین ملاک خرید روتختی، اندازه و سایز آن است. برای اینکه اندازه‌ای مناسب خریداری کنید، ابتدا تخت خود را اندازه کرده و سپس، اندازه‌ای از روتختی که باید پایین بیاید را یادداشت نمایید تا اندازه دقیق برای خرید روتختی را به‌دست بیاورید.

کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟

کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟«تابناک با تو» - از مهم‌ترین قسمت‌های اتاق خواب که نقش بسزایی در زیبایی و آرامش آن دارد، روتختی‌ها است.

روتختی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که بنا به سلیقه هر شخص، این طرح و رنگ متفاوت است. در این مطلب به بیان نکات روتختی مناسب اتاق خواب می‌پردازیم.

سایز و اندازه روتختی

ابتدایی‌ترین ملاک خرید روتختی، اندازه و سایز آن است. برای اینکه اندازه‌ای مناسب خریداری کنید، ابتدا تخت خود را اندازه کرده و سپس، اندازه‌ای از روتختی که باید پایین بیاید را یادداشت نمایید تا اندازه دقیق برای خرید روتختی را به‌دست بیاورید.

کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟

رنگ مناسب روتختی

رنگ روتختی بسیار مهم است. در انتخاب رنگ دو گزینه پیش روی شماست: رنگی برای روتختی تهیه کنید که مطابق با سایر وسایل موجود در اتاق خواب باشد و با آن‌ها ست شود.

رنگی بگیرید که متمایز با سایر رنگ‌ها باشد و زمینه ساز تفاوت بین تخت و سایر وسایل شود.

کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟

کیفیت روتختی

حتما در هنگام خرید، از سایز دقیق و کیفیت روتختی، اطمینان حاصل کنید. یک روتختی مناسب، از جنس نخ یا کتان بوده که حاوی جنسی لطیف و نرم است. این جنس از روتختی‌ها، مانع ایجاد حساسیت می‌شود. همین‌طور به دلیل اینکه بالش و روتختی‌ها باید به مرورشسته شوند، باید کیفیت و مرغوبیت مناسبی داشته باشد که در شستشو، مشکلی ایجاد نشود.

طرح‌های گوناگون و اسلیمی

یکی از نکات روتختی مناسب اتاق خواب انتخاب طرح مناسب است. اگر از آن دسته از نوعروسان هستیدکه می‌خواهید طرح سنتی برای اتاق خواب خود ایجاد نمایید، توصیه می‌کنیم که از روتختی‌هایی با طرح اسلیمی استفاده کنید. این روتختی‌ها جلوه‌ای زیبا به اتاق خواب شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از کوسن‌هایی با طرح ترمه دوزی استفاده کنید تا زیبایی کار، دوچندان شود.

کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟

نوع پارچه روتختی

در انتخاب نوع پارچه روتختی نیز مواردی حائز اهمیت است. اگر صرفا پارچه را برای دکور و تزئینات تخت خود می‌خواهید و استفاده‌ای از آن نمی‌کنید، می‌توانید نمونه‌های مختلفی پیدا کنید و در این مورد، جنس خیلی مدنظر نیست. اگر برای استفاده در نظر دارید، حتما باید جنسی را انتخاب کنید که به اندازه کافی گرما ایجاد نماید. اگر هم فرزند کوچک دارید، حتما باید نوعی از پارچه را انتخاب نمایید که کیفیت خوبی داشته باشد و به دلیل شستشو، فرم و حالت آن از بین نرود. برای روتختی عروس هم از لازم است توجه خاصی نسبت به طرح و رنگ داشته باشید.

حساسیت پوستی در انتخاب روتختی

به دلیل اینکه همه ما، بین ۶ الی ۹ ساعت از زمان روزانه خود را درون تخت سپری می‌نماییم، حتما باید از جنس و مواد به‌کار رفته درون این روتختی‌ها، اطلاعات کامل داشته باشیم. بسیاری از افراد به برخی از مواد شیمیایی، حساسیت دارند و در هنگام خرید حتما باید در نظر داشته باشند که این روتختی‌ها، از این نوع مواد ساخته نشده باشند. درحال حاضر بسیاری از شرکت‌ها، از مواد ارگانیک در تولید محصولات خود استفاده می‌نمایند که شامل مواد شیمیایی حساسیت‌زا نیست.

کدام روتختی مناسب اتاق خواب شماست؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار