واکنش هالیوودی ها به اقدام عجیب بازیگر معروف در مراسم اسکار
کد خبر: ۲۴۰۷۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 30    -    ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» اگرچه یکی از تلخ‌ترین لحظات اسکار نود و چهارم (Oscars ۲۰۲۲) بود، اما برای همیشه با نام مراسم اهدای جوایز آکادمی گره خورد. راک در مقابل دوربین قرار گرفته بود تا اسکار بهترین مستند بلند را اهدا کند، اما پیش از آن به شوخی گفت «جیدا پینکت اسمیت» همسر «ویل اسمیت» که در مراسم حاضر بود به خاطر سر تراشیده‌اش در فیلم «جی. آی. جین» (G.I. Jane) انتخاب شده است.

هتل لوکس کریستیانو رونالدو در مراکش افتتاح شد«تابناک با تو» - سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» اگرچه یکی از تلخ‌ترین لحظات اسکار نود و چهارم (Oscars ۲۰۲۲) بود، اما برای همیشه با نام مراسم اهدای جوایز آکادمی گره خورد. راک در مقابل دوربین قرار گرفته بود تا اسکار بهترین مستند بلند را اهدا کند، اما پیش از آن به شوخی گفت «جیدا پینکت اسمیت» همسر «ویل اسمیت» که در مراسم حاضر بود به خاطر سر تراشیده‌اش در فیلم «جی. آی. جین» (G.I. Jane) انتخاب شده است. اسمیت لحظاتی بعد روی صحنه آمد و پس از ضربه زدن به راک و بازگشت به صندلی‌اش فریاد زد: «با دهان کثیفت اسم همسر من را نیاور!»

واکنش هالیوودی ها به سیلی ویل اسمیت به مجری اسکار

این لحظه در ابتدا به نظر از پیش برنامه‌ریزی‌شده می‌آمد، اما وقتی اسمت روی صحنه با چشمان گریان به خاظرش عذرخواهی کرد، تردیدی باقی نماند که ضربه بازیگر «شاه ریچارد» به راک شوخی نبوده است. در ادامه مراسم بسیاری از سلبریتی‌های حاضر به این اتفاق واکنش نشان دادند.

«کولمن دومینگو» می‌گوید: «فکر کردم، او اهل غرب فیلادلفیاست، مثل من. ما آدم‌های پراحساسی هستیم.»

«بیلی آیکنر» می‌گوید تصور می‌کرده که دارد «خواب» می‌بیند: «فکر کردم که نمایش خیلی خوبی است تا اینکه پیچشی عجیب و غیرمنتظره پیدا کرد.»

«لاکیث اسنفیلد» می‌گوید: «باورکردنی نیست. لحظه سورئالی بود.»

«مینی درایور» بازیگر بریتانیایی اضافه می‌کند: «عمیقاً شخصی بود... امیدوارم بعداً با هم کنار بیایند. دیدن رنج یک نفر به این شکل دشوار است.»

«کویینتا برانسون» می‌گوید: «من اهل فیلادلفیا هستم. به نظر من بسیار فیلادلفیایی آمد. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.»

«آنتونی راموس» می‌گوید: «یک لحظه واقعی بود، اما پس از آن همه‌چیز آرام شد... همه‌چیز به خوبی پیش رفت.»

«کونان اوبراین» کمدین بازنشسته تاک-شو‌های شبانه می‌گوید: «همین الان سیلی ویل اسمیت را دیدم. کسی یک شوی شبانه دارد برای فردا به من قرض بدهد؟»

«سوفیا بوش» می‌نویسد: «خشونت جایز نیست. حمله [فیزیکی]هیچ‌گاه جواب نمی‌دهد. علاوه بر این، کریس برای دومین بار روی صحنه اسکار با جیدا شوخی کرد، و امشب به سراغ مشکل طاسی او رفت.»

«امیلی هلر» کمدین آمریکایی می‌گوید: «اگر آن بزدل‌ها برنامه «سیلی» (The Slap) شبکه ان‌بی‌سی را کنسل نکرده بودند، شاید کمی بهتر می‌دانستیم که چگونه با این اتفاق کنار بیاییم.»

«آدام پلی» بازیگر آمریکایی می‌گوید: ««اسم «پل واکر» را با دهانت کثیفت نیاور!» وین دیزل روی جسد خونین من در مراسم اهدای جوای «انتخاب مردم» سال آینده.»

«کندی بورس» خواننده و بازیگر می‌گوید: «از ظاهر این سیلی می‌شد حدس زد که همه به معنای واقعی از کریس متنفرند!

پلیس لس‌آنجلس تأیید کرده است که «کریس راک» پس از مراسم از اسمیت شکایت نکرده است. در بیانیه پلیس آمده است: «مأموران پلیس لس‌آنجلس از این حادثه میان دو فرد در برنامه «جوایز آکادمی» آگاهی دارند. در این حادثه یک نفر به طرف مقابل سیلی زده است. فرد درگیر از ثبت شکایت خودداری کرده است. در صورتی که طرفین تمایل داشته باشند در آینده گزارش پلیس را درخواست کنند، پلیس لس‌آنجلس آماده است تا تحقیقاتش را آغاز کند.»

۳۰ نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
2
1
ویل اسمیت که بود و چه کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
4
4
اسمت غلط کرد سیلی زد ........مگه تو غرب آزادی بیان نداریم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
6
6
ویل اسمیت کار درستی کرد که از روی غیرت بود چرا باید با مسخره کردن فردی باعث خنده دیگران شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
ویل اسمیت و غیرت . خخخخ خودش در مصاحبه ای علنا گفته خودش و زنش در امور جنسی هیچ محدودیتی ندارند و هر دو قبول دارن با هر کی خواستن آزادانه روابط جنسی برقرار می کنن .
لطفا لفظ غیرت رو برای چنین افراد پلیدی که هیچ تعهدی ندارند و بند شلوارهایی شله ذکر نکنید .
ناشناس
| |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
مسخره نکرد..خرف بیخود نزن
ناشناس
| |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
چرا نباید مجری حرفش را بزند مگه آزادی نیست ویل بسیار کار بدی کرد و عاقبتش را هم خواهد دید یعنی افت محبوبیت و این جورچیزها
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
0
این یک شو تبلیغاتی ازپیش تعیین شده بود تا گند حرفهای قبل رو که زده بود اصلاح کنه اگر اینطور نبود حداقل کار این بود که ازش شکایت می کرد یک گند دیگه زد گند رو گند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار