برای زیبا شدن پوست، قبل خواب این کارها را بکنید
کد خبر: ۲۴۰۳۲۶
تاریخ انتشار: 2022 March 26    -    ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
خواب تاثیر زیادی بر زیبایی پوست دارد. انجام باید‌ها و دوری از نباید‌های روتین قبل از خواب به خوشگل شدن پوست شما کمک بسزایی میکنند. هیچ چیز به اندازه خوابِ کافی نمی‌تواند باعث شادابی پوست تان شود؛ بنابراین باید‌ها و نباید‌های روتین‌های زیبایی قبل از خواب را بلد باشید تا احساس انرژی و شادابی بیشتری بکنید و پوست بهتر و شاداب تری داشته باشید.

هدایای عجیب و غریبی که سلبریتی ها به یکدیگر داده اند؛ از آدامس جویده شده تا جزیره شخصی«تابناک با تو» - خواب تاثیر زیادی بر زیبایی پوست دارد. انجام باید‌ها و دوری از نباید‌های روتین قبل از خواب به خوشگل شدن پوست شما کمک بسزایی میکنند. هیچ چیز به اندازه خوابِ کافی نمی‌تواند باعث شادابی پوست تان شود؛ بنابراین باید‌ها و نباید‌های روتین‌های زیبایی قبل از خواب را بلد باشید تا احساس انرژی و شادابی بیشتری بکنید و پوست بهتر و شاداب تری داشته باشید.

در این قسمت با ما همراه باشید تا بتوانیم آن‌ها را به شما معرفی کنیم، مواردی که در عین سادگی، اثرات فوق العاده‌ای دارند.

برای زیبا شدن پوست، قبل خواب این کارها را بکنید

باید‌های روتین قبل خواب

حتما باید یک برنامه خواب منظم داشته باشید.

هر روز باید طبق ساعت مشخص به رختخواب بروید تا چرخه خواب تان تنظیم شود.

اطمینان حاصل کنید؛ محیطی که قرار است در آن بخوابید، یک محیط راحت، آرام، ساکت و به اندازه کافی تاریک باشد تا کیفیت خوابتان افزایش پیدا کند.

رایحه درمانی را فراموش نکنید. از روغن‌های طبیعی مانند چوب صندل و لاوندر استفاده کنید که باعث می‌شود کیفیت خواب تان افزایش پیدا کند و از استرس و اضطراب تان کاسته شود.

استرس را به خوبی مدیریت کنید و از روش‌هایی مانند مدیتیشن، یوگا و تنفس عمیق استفاده کنید که باعث جلوگیری از استرس و ایجاد اختلال در خواب می‌شود.

نباید‌های روتین قبل خواب

باید سعی کنید که عوامل محرک که باعث به هم خوردن چرخه خواب می‌شود را از خودتان دور کنید و از لوازم دیجیتالی استفاده نکنید.

مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار را قبل از خواب کنار بگذارید.

به اندازه کافی در طول روز آب و میوه‌های حاوی آب بنوشید تا شب‌ها خواب بهتری داشته باشید و بدن تان خشک نباشد.

از مصرف کربوهیدرات و شکر زیاد خودداری کنید که باعث ضعف بدن می‌شود و خواب تان را هم؛ به هم می‌ریزد.

سعی کنید که قبل از خوابِ شب ورزش نکنید، زیرا دمای بدن را بالا می‌برد و اجازه نمی‌دهد که به راحتی بخوابید.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار