تیپ جدید شاهزاده هری دردسرساز شد
کد خبر: ۲۳۹۷۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 18    -    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
یکی از نوادگان ملکه انگلستان که به رعایت اتیکت‌های خاص خاندان سلطنتی بسیار مقید است با ایفای نقشی تبلیغاتی با انتقاد رسانه‌های انگلیسی روبرو شد و عنوان دلقک را پیدا کرد. شاهزاده هری برای جشن قهرمانی پنجمین دوره بازی‌های سالانه Invictus، لباس نارنجی پوشیده است.

هدایای عجیب و غریبی که سلبریتی ها به یکدیگر داده اند؛ از آدامس جویده شده تا جزیره شخصی«تابناک با تو» - شاهزاده هری برای جشن قهرمانی پنجمین دوره بازی‌های سالانه Invictus، لباس نارنجی پوشیده است. این بازی‌ها یک رویداد ورزشی بین‌المللی است که توسط دوک ساسکس، هری، در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و مختص به رقابت‌های ورزشی جانبازان و مجروحان است. این رقابت‌ها با هدف تقویت روحیه این افراد برگزار می‌شود.

تیپ جدید شاهزاده هری دردسرساز شد

این اقدام هری با انتقادات زیادی روبرو شد، دیلی‌میل نوشت او اعلام کرده بود که در مراسم یادبود شاهزاده فیلیپ شرکت نخواهد کرد، اما چند ساعت بعد کلیپ طنزی از خود منتشر کرد که در آن مشغول یادگرفتن زبان هلندی بود و با درآوردن هودی خود، یک لباس نارنجی پوشید و این بازی‌های ورزشی را تبلیغ کرد. بسیاری از کاربران انگلیسی زبان شبکه‌های اجتماعی این رفتار‌های هری را که زمانی محبوب‌ترین عضو خاندان سلطنتی بریتانیا بود، دلقک بازی توصیف کردند.

تیپ جدید شاهزاده هری دردسرساز شد

سال ۹۸ هری و همسرش مگان خبر جدایی خود از خانواده سلطنتی بریتانیا را اعلام کردند، اما با خبرسازی‌هایی که دارند همچنان در رسانه‌ها مطرح هستند.

ایندیپندنت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
4
10
دلقک بازی توصیف کردن؟ خوب ایشون خودش دلقکه دیگه. دلقک باید چکار کنه پس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
6
13
گور پدر انگلیس وخاندان فاسدسلطنتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
1
6
آرزوی قلبی من به عقاید هم دیگر احترام گذاشتن است تو تمام جهان دور از آقا زاده بودن وفقیر بودن است که انشاالله تحقق پیدا کند .. انشاالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار