نکات مهم در خرید راهبند و جک برقی پارکینگ ایمن صنعت
کد خبر: ۲۳۹۵۶۷
تاریخ انتشار: 2022 March 16    -    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

راهبند بازویی، جک برقی و کرکره برقی از محصولات مهم برای ورودی پارکینگ محسوب می‌شوند. مدیریت و امنیت درب‌های پارکینگ در مکان‌های مختلف بسیار اهمیت دارد. برای تامین امنیت پارکینگ از لوازم امنیتی و حفاظتی مختلفی از جمله راهبند بازویی و جک برقی استفاده می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به نکات مهم در زمان خرید راهبند بازویی ریموت دار و جک برقی بپردازیم.

راهبند بازویی چیست؟

راهبند برای کنترل ورود و خروج خودرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از راهبند باعث می‌شود که هرکسی نتواند از پارکینگ استفاده کند و فقط افراد مجاز بتوانند وارد پارکینگ شوند. راهبند بازویی ریموت دار نسبت به محافظ‌ها و دروازه‌های قدیمی علاوه‌بر امنیت بالا، بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین تمام راهبندها مجهز به سنسورهای تشخیص مانع هستند. ‌این قابلیت باعث می‌شود که تا زمانی که اتومبیل کامل از زیر راهبند عبور نکرده پایین نیایند و از آسیب به فرد و اتومبیلی که زیر راهبند گیرکرده باشد، جلوگیری شود.

 

استفاده از راهبند بازویی مزیت‌های زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها افزایش امنیت و آرامش است. شما با نصب راهبند بازویی دیگر لازم‌ نیست نگران ورود افراد غیرمجاز به ملک خود باشید. همچنین استفاده از هرگونه سیستم حفاظتی صد درصد ارزش ملک شما را بالا می‌برد. از دیگر مزایای راهبند می‌توان به کنترل ترافیک اشاره کرد. در واقع زمانی که خودروها بخواهند وارد پارکینگ شوند، باید به صورت منظم پشت سرهم قرار بگیرند که همین امر مهم‌ترین عامل کاهش ترافیک محسوب می‌شود. به علاوه راهبند اتوماتیک به سرعت باز می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان خودرو‌ها وارد پارکینگ می‌شوند. جالب است بدانید یکی از قابلیت‌های راهبندها این است که می توان آن‌ها را  به انواع  کنترل هوشمند از جمله سیستم‌های تگ‌خوان، پلاک‌ها و غیره مجهز کرد.

جک برقی چیست؟

جک برقی که با نام‌های درب اتوماتیک یا جک کنترلی ریموت دار نیز شناخته می‌شود، موجب باز و بسته شدن درب پارکینگ به صورت هوشمند می‌شود. شما با استفاده از جک برقی لازم‌ نیست برای ورود  یا خروج  از پارکینگ از خودرو خود خارج شوید و فقط با فشردن یک دکمه، درب به صورت اتوماتیک باز می‌شود. از مزیت‌های نصب جک درب پارکینگ می‌توان به کاهش مصرف انرژی، افزایش سرعت کارها و بالا بردن امنیت اشاره کرد. اگر قصد خرید راهبند بازویی و جک برقی را برای درب پارکینگ دارید حتما در زمان خرید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در زمان خرید راهبند بازویی و جک برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • طراحی

اگر به امنیت و آرامش خود اهمیت می‌دهید؛ باید از بهترین سیستم‌های حفاظتی از جمله راهبند بازویی و جک برقی استفاده کنید تا از ورود افراد غیرمجاز به محدوده شما جلوگیری شود. استفاده از راهبند و جک به صورت اتوماتیک این مزیت را دارد که فقط با فشردن یک دکمه وردی پارکینگ باز می‌شود و تمام افراد نمی‌توانند وارد محدوده شما شوند. شما در زمان خرید  انواع سیستم حفاظتی باید به طراحی ساخت آن توجه کرده تا بتوانید با توجه به نیازتان بهترین خرید را داشته باشید.

  • هزینه

یکی از عوامل موثر در انتخاب راهبند بازویی و جک برقی، هزینه آن است. انواع راهبند و جک برقی با قیمت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. شما باید ابتدا سقف بودجه خود را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید این سیستم حفاظتی برای ورودی پارکینگ کنید.

  • عملکرد

انواع راهبند و جک برقی با عملکرد و قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. اگر توقع زیادی از سیستم حفاظتی درب پارکینگ خود دارید، باید هزینه بیشتری برای آن در نظر بگیرید. شما باید با توجه به نیازتان، راهبند بازویی و جک برقی مناسب تهیه کرده تا بتوانید امنیت ملک خود را بالا ببرید.

  •   ظاهر زیبا

علاوه‌بر عملکرد بالا یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید راهبند بازویی و جک برقی، زیبایی ظاهری آن است مطمئنا هیچ‌کس دوست ندارد که برای بالا بردن امنیت، جلوه بدی به ساختمان بدهد. خوشبختانه امروزه انواع راهبند و جک اتوماتیک با طرح‌های مختلف در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان ضمن در نظر گرفتن عملکرد بالا، خرید خود را انجام دهید.

  • جنس بدنه‌

از فاکتورهای مهمی که در زمان خرید راهبند بازویی و جک برقی باید به آن توجه شود، جنس بدنه است. شما باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، جنس این محصول را انتخاب کنید. مثلا در مناطق شمالی کشور که بارندگی بسیار زیاد است و رطوبت هوا بسیار بالاست، باید جنس بدنه در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم باشد.

  • استحکام و امنیت بالا

اگر ساختمان شما در منطقه‌ای قرار دارد که از امنیت پایینی برخوردار است؛ احتمال ورود افراد غیرمجاز و مجرم به ملک شما زیاد خواهد بود. حتما در زمان خرید راهبند بازویی و جک برقی به مقاومت و استحکام این کالاها دقت کنید. برخی از جنس‌ها در بازار از کیفیت پایینی برخوردار هستند و به راحتی با کمی فشار می‌شکنند. پس حتما جهت خرید به فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت کالا خیالتان راحت باشد.

  • کارکرد آسان

یکی از نکات مهم دیگر در زمان انتخاب راهبند بازویی و جک برقی توجه به کارکرد آسان محصول است. برخی از سیستم‌های حفاظتی بسیار پیچیده‌ هستند و کارکردن با آنها بسیار سخت است. مطمئنا هیچ‌کس دوست ندارد زمان زیادی را صرف یادگیری کارکردن با ریموت راهبند و جک کنترلی کند؛ پس حتما در زمان خرید به نکته توجه نمایید.  

  • گارانتی

 یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان خرید راهبند بازویی و جک برقی که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، گارانتی و ضمانت است. اگر قصد خرید انواع سیستم حفاظتی برای درب پارکینگ را دارید، حتما از شرکت‌های معتبر خرید کنید تا از اصالت کالا و گارانتی آن مطمئن باشید. شرکت‌های معتبر علاوه‌بر داشتن افراد مجرب جهت نصب حرفه‌ای، گارانتی هم به شما ارائه می‌دهند. در این مقاله به نکات مهمی در زمان خرید راهبند و جک برقی اشاره کردیم. اگر می‌خواهید یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید ضمن توجه به نکات بالا، پیشنهاد می‌کنیم حتما از شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. شرکت ایمن صنعت https://imensanaat.com به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز در زمینه تولید و نصب کرکره‌های برقی اتومات، دوربین مداربسته و انواع درب‌های اتوماتیک از جمله راهبند، جک درب پارکینگ و غیره فعالیت می‌کند. جهت خرید و مشاوره میتوانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان مجرب شما را راهنمایی نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار