ترفند ساده و شگفت‌انگیز ادل، برای زیبایی پوستش
کد خبر: ۲۳۹۳۶۳
تاریخ انتشار: 2022 March 16    -    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
میکاپ آرتیست ادل به نام مایکل آشتون؛ اخیراً اطلاعاتی در مورد روتین مراقبت از پوست خودش و ادل را با یک مجله استرالیایی به اشتراک گذاشته است؛ البته آن‌ها دقیقا مراحل میکاپ و آرایش را مشخص نکردند، اما نکاتی را گفته اند که می‌تواند کمک کننده باشد.

زیباترین بازیگر زن ترکیه ای ۸ بازیگر«تابناک با تو» - ادل خواننده‌ای که معروفیت جهانی دارد و زیبایی او زبان زد مردم است، رار زیبایی پوستش را از طریق میکاپ آرتیست خود لو داد و همه را شگفت زده کرد. میکاپ آرتیست ادل به نام مایکل آشتون؛ اخیراً اطلاعاتی در مورد روتین مراقبت از پوست خودش و ادل را با یک مجله استرالیایی به اشتراک گذاشته است؛ البته آن‌ها دقیقا مراحل میکاپ و آرایش را مشخص نکردند، اما نکاتی را گفته اند که می‌تواند کمک کننده باشد.

ترفند ساده و شگفت‌انگیز ادل، برای زیبایی پوستش

آماده‌سازی پوست

میکاپ ارتیست ادل عقیده دارد؛ بهترین چیزی که می‌توان در آرایش کردن به افراد توصیه کرد، آماده کردن پوست است که یکی از بهترین و مهم‌ترین مراحل کار می‌باشد؛ یعنی شما باید سعی کنید که پوست خود را پاکسازی کرده و از مرطوب‌کننده و روغن‌های فیشیال و بالم استفاده کنید.

او همچنین پیشنهاد می‌دهد که روتین پاکسازی را با میسلار واتر انجام دهید و حتما اطراف بینی و پیشانی تان را پاکسازی کنید تا چربی و روغن‌های اضافی از بین برود.

ترفند ساده و شگفت‌انگیز ادل، برای زیبایی پوستش

استفاده از مرطوب‌کننده

او عقیده دارد زمانی که صورت خود را پاکسازی می‌کنید، پوست تان مواد مغذی و آب را به خود جذب می‌کند. استفاده از مرطوب‌کننده می‌تواند راه حل کلیدی باشد تا پوست را آبرسانی کرده و بعد از آرایش، زیبایی بیشتری را در خودتان احساس کنید.

استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای

ادل و میکاپ آرتیستش عقیده دارند که باید قبل از آرایش، پوست خود را آبرسانی کنید و کیفیت پوست را بالا ببرید. می‌توانید از ماسک‌های ورقه‌ای برای تغذیه پوست، خونرسانی و افزایش رطوبت آن استفاده کنید تا یک پوست زیبا داشته باشید و رطوبت به اندازه کافی داخل آن بماند و پوست روشن تری هم داشته باشید.

خط چشم، بخش اصلی زیبایی با آرایش ادل

ادل عقیده دارد؛ زیباترین چیزی که در آرایش چشم وجود دارد، خط چشم دنباله دار است که باعث جذابیت دو چندانش شده و زیبایی چهره را بالا می‌برد. این میکاپ آرتیست دقیقا می‌داند که چه خط چشمی به صورتش می‌اید و باعث زیبا شدن بیشترش می‌شود. در واقع این خط چشم حالت بادامی به چشم‌های او می‌دهد که به شدت جذاب است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار