جدیدترین ترند رنگ مو‌های بهاری سال ۲۰۲۲
کد خبر: ۲۳۹۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 15    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
فصل زیبای بهار، همواره نویدبخش شروعی دوباره است. از آنجا که تغییر فصول، رنگ، بو و جان تازه‌ای به جهان پیرامون ما می‌بخشد، بسیاری از افراد به ویژه بانوان نیز علاقه مندند تا همگام با این تحولات، تغییراتی در استایل و شکل ظاهری خود ایجاد کنند.

با نفخ بدبو شکم چه باید کرد؟اختصاصی تابناک باتو ـ فصل زیبای بهار، همواره نویدبخش شروعی دوباره است. از آنجا که تغییر فصول، رنگ، بو و جان تازه‌ای به جهان پیرامون ما می‌بخشد، بسیاری از افراد به ویژه بانوان نیز علاقه مندند تا همگام با این تحولات، تغییراتی در استایل و شکل ظاهری خود ایجاد کنند. یکی از این تغییرات، تغییر در رنگ مو است که در صورت انتخاب درست رنگ و هماهنگی آن‌ها با چهره، لباس‌ها و حتی فصل سال، تاثیرات چشم گیری در زیباتر دیده شدن افراد خواهد داشت. با ما همراه باشید تا با جدیدترین ترند رنگ مو‌های بهاری سال ۲۰۲۲ آشنا شویم.

۱. تناژ‌های بلوند توت فرنگی

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

اگر به دنبال یک تغییر چشم گیر هستید رنگ‌های تناژ توت‌فرنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بریتانی دانیل، آرایشگر و رنگ‌ساز StyleSeat در سن دیگو می‌گوید: «این رنگ یکی از جذاب‌ترین رنگ مو‌های حال حاضر است که در هفته مد نیویورک نیز به وفور دیده شده است. تناژ‌هایی از رنگ هلویی و توت فرنگی برای هر رنگ پوستی جذاب است. اگر به دنبال رنگ مو‌های جذاب‌تر میگردید رنگ قرمز هلویی نیز می‌تواند تغییر بسیار مناسبی باشد.» بازی با رنگ‌های مختلف در حیطه تناژ‌هایی بلوند قرمز و قرمز توت فرنگی انتخاب‌هایی جسورانه و بسیار جذاب هستند.

۲. برنزعسلی

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

این رنگ مو به‌خاطر داشتن رنگ‌های گرم و طلایی رنگ، می‌توانند تجلی از گرما و زیبایی خورشید در فصل بهار باشند. این رنگ مو در میان اکثر بانوان و بخصوص سلبریتی‌ها و هنرپیشه‌های معروف، طرفدارن زیادی دارد. این رنگ مو، عمدتا در میان رنگ‌های موی پرطرفدار قرار دارد و هیچگاه از مد نمی‌افتد.

۳. صورتی چرک

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

این رنگ در بهار و تابستان پیش رو قطعا جزو رنگ مو‌های پرطرفدار خواهد بود. این رنگ به دلیل داشتن تناژ‌های تیره، یک رنگ مو جذاب و جوانانه پسند برای ماه‌های گرم سال محسوب می‌شود.

۴. رنگ موی خرمایی لاکچری

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

پس از آن که افراد مشهوری همچون سوفیا ریچی، هیلی بیبر و جیجی حدید رنگ موی خود را از حالت بلوند به رنگ خرمایی پایه موی خود رساندند، این رنگ مو در فضای مجازی طرفداران فراوانی یافت و به یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های مو تبدیل شد. اگرچه بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از رنگ مو‌های روشن برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب‌تر است، اما این رنگ به دلیل داشتن تناژ‌هایی از رنگ موی طبیعی، شیک و متفاوت به نظر می‌رسد.

۵. بلوند بسیار روشن

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

همواره به خاطر داشته باشید که رنگ موی بلوند هیچ گاه از مد نمی‌افتد. این رنگ مو، طلایی یا خاکستری نیست؛ بلکه بلوند واقعی و خنثی است.

۶. بالیاژ کاراملی

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

اگرچه رنگ موی خرمایی با هایلایت‌های کمی روشن، ترند جدیدی در دنیای مد و زیبایی نیست، اما ایده‌ای مناسب برای تغییر رنگ مو از حالت طبیعی است. اگر به دنبال رنگ مویی هستید که در عین داشتن پایه‌های رنگ طبیعی مو، با هایلایت‌هایی روشن، گرما و زیبایی خورشید را در فصول بهار و تابستان به مو‌های خود بیافزایید، ما بالیاژ کاراملی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۷. ریشه مو تیره رنگ

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

این نوع رنگ علاوه بر زیبایی که به مو‌های شما می‌دهد مزایای فراوانی نیز دارد. برای مثال، دیگر نگران رشد مو و رنگ کردن مکرر ریشه‌های مو خود نخواهید بود.

۸. فیس فریم (هایلایت‌های متمرکز در جلوی موها)

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

تکنیک فیس فرم یکی از تکنیک‌های جذاب برای افرادی است که بالیاژ مو انجام می‌دهند و در طی سال‌های اخیر توسط افراد مشهوری همچون بلا حدید نیز به کار گرفته شده است. در این نوع تکنیک بیشتر هایلایت‌ها در جلوی سر متمرکز هستند و می‌توان آن را در همه رنگ‌ها، انواع موها، انواع کوتاهی‌ها و اشکال صورت مورد استفاده قرار داد. این نوع تکنیک، علاوه بر روشن کردن رنگ موی شما در فصول بهار و تابستان، جلوه‌ای زیبا به چهره شما می‌دهد.

۹. مشکی پرکلاغی

۹ رنگ موی جذاب برای فصل بهار

رنگ موی مشکی پر کلاغی، رنگ مویی جذاب و خاص است. اگرچه انتخاب چنین رنگ موی تیره‌ای برای فصول بهار و تابستان بعید به نظر می‌رسد، اما دقیقا همین مورد می‌تواند سبب تمایز شما با افراد دیگر شود. در صورت داشتن رنگ مو‌های مشکی پرکلاغی، همواره مو‌های خود را با روغن مو براق نگه دارید و هیچ گاه آن را در معرض حرارت بالا قرار ندهید؛ زیرا گرمای بیش از حد می‌تواند به مرور زمان رنگ مو را کدر کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
2
0
اولی که رنگ حناست!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار