این دهکده در سیسیل به شکل یک انسان است
کد خبر: ۲۳۸۶۰۴
تاریخ انتشار: 2022 March 06    -    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
یکی از زیبایی‌های عکاسی هوایی، توانایی دیدن چیز‌های آشنا، از زاویه‌ای تازه است. این مطلب برای عکاسی به نام پیو آندریا پری نیز صدق می‌کرد. این دهکده کوچک قبلاً به خاطر وجود ویرانه‌های تمدن روم باستان و مجسمه‌های کمیاب مشهور بود، اما آندریا پری وقتی با گوگل ارث کار می‌کرد، متوجه یک نکته جالب در شکل هوایی زادگاهش شد.

این دهکده در سیسیل به شکل یک انسان است

این دهکده در سیسیل به شکل یک انسان است«تابناک با تو» - یکی از زیبایی‌های عکاسی هوایی، توانایی دیدن چیز‌های آشنا، از زاویه‌ای تازه است. این مطلب برای عکاسی به نام پیو آندریا پری نیز صدق می‌کرد.

او از پهپاد خود برای عکاسی از زادگاهش –سنتوریپ – در جزیره سیسیل ایتالیا استفاده کرد. چیزی که او کشف کرد یک غافلگیری لذت‌بخش بود.

این دهکده کوچک قبلاً به خاطر وجود ویرانه‌های تمدن روم باستان و مجسمه‌های کمیاب مشهور بود، اما آندریا پری وقتی با گوگل ارث کار می‌کرد، متوجه یک نکته جالب در شکل هوایی زادگاهش شد. او تصمیم گرفت با استفاده از پهپاد نمای واضح‌تر هوایی روستایش را ببیند.

آنچه عکاسی او با پهپاد نشان داد، حدس و تخلیل عکس محو گوگل ارث را تایید کرد:

دهکده او به نام سنتوریپ Centuripe شبیه یک انسان است! طرح دهکده شبیه به یک انسان است.

پهپاد او زیاد حرفه‌ای نبود. پس او چند عکس گرفته شده را به هم چسباند تا یک نمای واضح و سراسری از دهکده ارائه بدهد. نتیجه کار او در فضای آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته.

این شهر باستانی بر روی تپه‌ای ساخته شده است که موقعیت استراتژیک خوبی به آن بخشیده بود. شهر باستانی در قرن سیزدهم ویرانه شد، اما در قرن شانزدهم به شکل فعلی بر روی ویرانه‌های قدیمی ساخته شد.

خیابان‌های کوچک و پیچ در پیچ آن به ساختمان‌های پلکانی منتهی می‌شود. امروزه حدود ۵۰۰۰ نفر ساکن آن هستند.

این دهکده در سیسیل به شکل یک انسان است

این دهکده در سیسیل به شکل یک انسان است

این دهکده در سیسیل به شکل یک انسان است

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار