رونمایی شیائومی از یک تی‌شرت ضد ویروس
کد خبر: ۲۳۸۰۱۳
تاریخ انتشار: 2022 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
شیائومی به‌تازگی از یک تی‌ شرت ضد ویروس رونمایی کرده که برای علاقه‌مندان به ورزش‌های سنگین و با تحرک بالا، خصوصیات جذاب و خاصی را به ارمغان آورده است.

 شیائومی به‌تازگی از یک تی‌ شرت ضد ویروس رونمایی کرده که برای علاقه‌مندان به ورزش‌های سنگین و با تحرک بالا، خصوصیات جذاب و خاصی را به ارمغان آورده است.

تی شرت ضد ویروس شیائومی در کنار بهره‌گیری از یک محافظ ضد ویروس، از محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش نیز برخوردار است که برای استفاده در فضای باز و هم‌چنین محیط‌های سرپوشیده کاربردی ویژه دارد.

رونمایی شیائومی از یک تی‌شرت ضد ویروس!

در طراحی این تی شرت از محافظ‌های مخصوص کف دست، زیپ‌های YKK با کیفیت بالا و لوگوی بازتابنده شیائومی در پشت آن استفاده شده است. این تی شرت مشکی رنگ، دارای طرح جذاب یقه پولو است.

این محصول برای تقویت ورزش‌های سنگین و با تحرک بالا کاربرد دارد و با استفاده از پارچه‌ای فوق‌العاده سبک و راحت تهیه شده است که با بهره‌گیری از یک ویژگی ضد میکروبی جدید با فناوری +Dritech، به محافظت در برابر ویروس و اشعه ماورابفنش می‌پردازد.

رونمایی شیائومی از یک تی‌شرت ضد ویروس!

پارچه ضد میکروبی این تی شرت از مزیت شست‌وشوی Ultra Fresh برخوردار است که حتی پس از چندین بار شست‌وشو یا قرارگیری در معرض عوامل محیطی، دوام خود را حفظ کرده و فناوری +Dritceh استفاده شده در آن نیز از ساختار پارچه‌ای نفوذپذیر با هدف کاهش اختلاف دمای سطح بیرونی و داخلی تا 2 درجه برخوردار است.

تی شرت شیائومی همچنین محافظی در برابر اشعه‌های UVB و UVA محسوب می‌شود که باعث افزایش ایمنی‌های لازم برای فعالیت‌های ورزشی در فضای باز خواهد بود.

و در نهایت، شگفت‌انگیزترین ویژگی این تی شرت، فناوری ضد ویروس آن بوده که با استفاده از یک نوع نخ با پوشش ضدویروسی و فناوری ویژه بافندگی، منافذی در اندازه ۱۲۰ نانومتر دارد تا بدین ترتیب نفوذ هرگونه ویروس یا باکتری به آن غیر ممکن شود.

تی شرت ضد ویروس شیائومی هم‌اکنون در بازار هند با قیمتی در حدود ۲۰ دلار در دسترس قرار دارد و در چهار اندازه مختلف قابل سفارش است.

گجت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار