جنجال ساز شدن زانو زدن رپر معروف در کنسرت
کد خبر: ۲۳۶۹۹۳
تاریخ انتشار: 2022 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کنسرت بین دو نیمه مسابقه «سوپر بول» پنجاه و ششم (Super Bowl LVI ۲۰۲۲) با حضور خوانندگانی، چون «اسنوپ داگ»، «امینم» و «فیفتی سنت» جنجال‌برانگیز شد. در این رویداد پربیننده که یکشنبه شب این هفته برگزار شد، امینم، رپر و بازیگر فیلم «۸ مایل» (۸ Mile) در اقدامی مشابه با «کالین کپرنیک»، کوارتربک مسابقات ان‌اف‌ال زانو زد.

کنترل کالری بدن با الگوی «کف دست»«تابناک با تو» - کنسرت بین دو نیمه مسابقه «سوپر بول» پنجاه و ششم (Super Bowl LVI ۲۰۲۲) با حضور خوانندگانی، چون «اسنوپ داگ»، «امینم» و «فیفتی سنت» جنجال‌برانگیز شد. در این رویداد پربیننده که یکشنبه شب این هفته برگزار شد، امینم، رپر و بازیگر فیلم «۸ مایل» (۸ Mile) در اقدامی مشابه با «کالین کپرنیک»، کوارتربک مسابقات ان‌اف‌ال زانو زد.

جنجال ساز شدن زانو زدن رپر معروف در کنسرت

این حرکت امینم در ورزشگاه مملو از تماشاگر سو‌فی در اینگل‌وود کالیفرنیا و پس از اجرای ترانه «خودت را بباز» (Lose Yourself) صورت گرفت. کپرنیک چند سال قبل در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاهان آمریکا در حین پخش سرود ملی این کشور زانو می‌زد و سرانجام از حضور در لیگ محروم شد.

بنابر گزارش‌های اولیه، لیگ ان‌اف‌ال ابتدا با درخواست امینم برای زانو زدن مخالفت کرده است، اما به هر حال خواننده این اقدام را انجام داده است. در گزارش‌های غیررسمی دیگر آمده است که ان‌اف‌ال سعی کرده است مانع از رپ‌خوانی «دکتر دره» با جمله «هنوز پلیس را دوست ندارم» در ترانه «هنوز دره» (Still D.R.E) شود، اما او هم به این مخالفت توجهی نکرده است.

سخنگوی لیگ در مصاحبه با «ای‌اس‌پی‌ان» می‌گوید: «ما تمامی عناصر برنامه را در چندین جلسه تمرین مشاهده کردیم و می‌دانستیم که امینم قرار است چنین کاری انجام دهد.»

جنجال ساز شدن زانو زدن رپر معروف در کنسرت

بازیگران برنده اسکاری، چون «شارلیز ترون»، «شان پن»، «مت دیمون» و «بن افلک»، و سلبریتی‌های دیگری، چون «رایان رینولدز»، «ویل فرل»، «مارتا استوارت»، «جنیفر لوپز»، «بیانسه»، «الکس مورگان» فوتبالیست، «تایکا وایتیتی» و بسیاری دیگر در این رویداد حاضر بودند.

۳۰ نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار