ترفند ارسال پیام به شماره ذخیره‌نشده در واتساپ
کد خبر: ۲۳۶۸۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
 واتساپ بدون شک محبوب‌ترین برنامه پیام رسان موبایل در جهان است و به جرات می‌توان گفت که تقریباً در هر گوشی هوشمندی یافت می‌شود.

 واتساپ بدون شک محبوب‌ترین برنامه پیام رسان موبایل در جهان است و به جرات می‌توان گفت که تقریباً در هر گوشی هوشمندی یافت می‌شود.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است، اما با یک محدودیت همراه است. کاربران نمی‌توانند بدون ذخیره شماره تلفن، به آن شماره پیام ارسال کنند. بنابراین، در صورتی که بخواهید برای شخصی پیامک ارسال کنید که شماره او در دستگاه شما ذخیره نشده است، ابتدا باید اطلاعات تماس او را ذخیره کنید. چندین راه حل وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید بدون ذخیره کردن شماره تلفن برای یک شخص در واتساپ پیام ارسال کنید.

روش اول: با استفاده از لینک واتساپ:

۱- ابتدا یک مرورگر وب در تلفن خود باز کنید و https://wa.me/phonenumber را تایپ کنید. (قسمت Phone number با شماره تلفن شخص مورد نظر به همراه کد کشور جایگزین می‌شود.) به عنوان مثال: اگر می‌خواهید به شماره ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹ در ایران پیام ارسال کنید، باید وارد لینک https://wa.me/۹۸۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹ شوید.

۲- پس از زدن Enter به یک صفحه وب واتس اپ هدایت می‌شوید و می‌گوید اگر می‌خواهید با شماره‌ای که وارد کردید چت کنید، روی دکمه سبز رنگ تایید ضربه بزنید.

۳- اکنون به پنجره چت مربوط به آن شماره خاص به برنامه WhatsApp منتقل می‌شوید و می‌توانید مکالمه خود را با آن شخص بدون نیاز به ذخیره ارقام شروع کنید.

ترفند ارسال پیام به شماره ذخیره‌نشده در واتساپ

روش دوم: با استفاده از اپلیکیشن:

برنامه‌های مختلفی در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور وجود دارند که کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها و بدون نیاز به ذخیره اطلاعات تماس با شخصی در واتس اپ چت کنند. یکی از این برنامه‌ها که در گوگل پلی نیز موجود است، Click to chat است و کاربران اندروید می‌توانند از طریق آن هر زمانی که بخواهند با ایجاد لینک‌های سفارشی، به یک شماره ذخیره نشده از طریق واتساپ پیام ارسال کنند. Easy Message اپلیکیشن دیگری است که عملکرد مشابهی را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می‌دهد. اگر گوشی اندرویدی دارید، می‌توانید اپلیکیشن WhatsDirect را نیز امتحان کنید.

ترفند ارسال پیام به شماره ذخیره‌نشده در واتساپ

اخطار: لطفاً شرایط و ضوابط هر برنامه شخص ثالث را قبل از نصب آن بر روی تلفن خود به دقت بخوانید، زیرا این برنامه‌ها می‌توانند امنیت و حریم خصوصی داده‌های شما را به خطر بیندازند.

روش سوم: استفاده از صفحه کلید:

راه حل دیگری برای کاربران اندرویدی وجود دارد که پیام‌های واتس اپ را بدون افزودن اطلاعات تماس ارسال کنند. با این حال، این ترفند فقط روی گوشی‌های هوشمند منتخب با سیستم‌عامل اندروید ۹ و بالاتر و دستگاه‌های موجودی مانند تلفن‌های پیکسل کار می‌کند.

۱- صفحه کلید گوشی خود را باز کنید و شماره تلفنی را که می‌خواهید با آن در واتس اپ چت کنید به همراه کد کشور و علامت + قبل از آن تایپ کنید.

۲- اکنون، شماره را روی صفحه کلید به مدت طولانی فشار دهید و تعدادی گزینه مانند Call، Cut، Copy و Paste به همراه سه نقطه مشاهده خواهید کرد.

۳- روی سه نقطه ضربه بزنید و از منوی کشویی گزینه‌ای را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد با استفاده از شماره در واتس اپ پیامک ارسال کنید.

روش چهارم: استفاده از میانبر‌های سیری (برای کاربران iOS):

اگر کاربر آیفون هستید، یک راه ساده برای چت کردن با یک شماره ناشناس در واتس اپ با استفاده از برنامه میانبر سیری برای محصولات اپل با Ios 12 و بالاتر وجود دارد.

۱- برنامه Siri Shortcuts را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

۲- برنامه را باز کنید، به تب Gallery در قسمت پایین سمت راست بروید. میانبری را که دوست دارید را دانلود کنید و یک بار آن را اجرا کنید. (اگر برای اولین بار از میانبر‌های سیری استفاده می‌کنید، این مرحله ضروری است.)

۳- اکنون به قسمت Settings بروید و روی گزینه Shortcuts کلیک کنید و Allow Untrusted Shortcuts را فعال کنید.

۴- مجدد به برنامه برگردید و تب My Shortcuts را باز کنید و به میانبر WhatsApp to Non-Contact بروید. اکنون می‌توانید این Shortcuts را از این قسمت اجرا کنید و یا روی نماد سه نقطه ضربه بزنید تا یک میانبر راه اندازی سریع به صفحه اصلی اضافه کنید.

۵- پس از اجرای این میانبر، از شما خواسته می‌شود که شماره گیرنده را وارد کنید. شماره را به همراه کد کشور منهای علامت + تایپ کنید و OK را بزنید. این شما را با یک پنجره پیام جدید به WhatsApp هدایت می‌کند تا با شماره ذخیره نشده چت کنید.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
11
ظاهرا اگر شماره تلفن را در گوشی ذخیره کنیم راحت تره تا این میانبرها رو امتحان کنیم .
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
11
اتفاقا" محبوب نیست و خیلی هم مزخرفه . انگشت کوچکه تلگرام هم نمیشه و روی اجبار باهاش کار می کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
1
اولیش که قلابی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار