دختربچه عینکی که دیزنی آرزویش را محقق کرد
کد خبر: ۲۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: 2022 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
ماجرای دختر ۱۲ ساله‌ای که به دیزنی نامه نوشت تا یک کاراکتر دختر قهرمان عینکی در انیمیشن هایشان خلق کنند، چه بود؟
 به نقل از بی‌بی‌سی، لوری دختر ۱۲ ساله ای اهل چیلول ناتینگهام شایر است که سه سال پیش وقتی ۹ ساله بود برای کمپانی دیزنی نامه ای نوشت و از این کمپانی خواست کاراکتری را خلق کند که در آن قهرمان دختر انیمیشن عینک به چشم داشته باشد. این دختر حالا با ساخته شدن انیمیشن «افسون» آرزویش محقق شده است.
 
لوری درباره آن نامه گفت: به این دلیل نامه را فرستادم چون من تنها فرد عینکی خانواده مان بودم و آن زمان کمی احساس تنهایی می کردم و احساس نمی کردم که به اندازه کافی زیبا هستم.
 
دختربچه عینکی که دیزنی آرزویش را محقق کرد
 
لوری درباره میرابل دختر عینکی کاراکتر اصلی داستان «افسون» نیز خاطرنشان کرد: من خیلی میرابل را دوست دارم، او بامزه و یک کاراکتر شجاع و شگفت انگیز است.
 
البته این دختر تصور می کرده با نامه او دیزنی تصمیم به ساخت این انیمیشن گرفته است در حالی که به گفته جرد بوش کارگردان «افسون»، این انیمیشن، وقتی نامه لوری به دست شان رسید، در دستور کار دیزنی قرار داشت.
 
جرد بوش در صفحه توییترش نوشت: وقتی نامه را دیدم، نمی توانستم برای او بنویسم که آرزویش محقق شده است.
 
لوری اما درباره این همزمانی تاکید کرد: خوشحالم که این کار ساخته شد حتی اگر این اتفاق به دلیل نامه من نیفتاده باشد. الان دختران و پسران جوان الگویی دارند که می توانند به آن نگاه کنند.
 
این دختر ۱۲ ساله، از آن زمان تاکنون یک کتاب با موضوع شاهزاده خانمی که عینک می زند نوشته است. او همینطور سفیر یک موسسه خیریه است.
 
لوری در پایان گفت: حالا احساس می کنم، عینک بخش مهمی از هویت من را تشکیل می دهد و واقعا دیگر نمی خواهم عینکی نباشم و به نظرم عینک بخشی از وجود من شده است.
صبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار