صورت خواننده، در کنسرت سوخت + تصاویر
کد خبر: ۲۳۵۹
تاریخ انتشار: 2015 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

سانحه‌ای در استادیوم ومبلی لندن، موجب سوختگی صورت مایکل کلیفورد - گیتاریست و خواننده استرالیایی - شد.

 مایکل کلیفورد، گیتاریست و خواننده استرالیایی گروه 5Seconds of Summer (یا 5SOS به معنی« 5 ثانیه از تابستان») در سانحه‌ای که شنبه شب در لندن اتفاق افتاد، به علت سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شد.

مایکل کلیفورد در سال 2014

گروه یاد شده هنگام این حادثه در استادیوم ومبلی لندن مشغول اجرای زنده برای طرفداران خود بودند که مایکل کلیفورد به علت برخورد با جلوه‌های نمایشی آتشبازی پایروتکنیک در صحنه از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد.

پس از این حادثه اجرای کنسرت متوقف شد و یکی از اعضای گروه به نام اشتون ایروین به جمعیت گرد آمده در استادیوم گفت: «مایکل صدمه دیده است، به همین علت ما نمی‌توانیم الان نمایش را ادامه دهیم. فقط می‌خواهم از شما برای حضور در اینجا تشکر کنم. حال او خوب است. شما که امشب در اینجا هستید، بهترین جمعیتی هستید که دلمان می‌خواست داشته باشیم.»

به نوشته مجله بیلبورد، مایکل کلیفورد، نوازنده و خواننده 19 ساله متولد سیدنی پس از حادثه با انتشار تصویری از چهره نیم‌سوخته باندپیچی شده‌اش در صفحه توییتر خود نوشته است: «متأسفم که نتوانستم برنامه را تمام کنم، ولی خوبیش این است که لااقل قیافه دو چهره (شخصیتی در داستان‌های مصور دی‌سی کامیکز که به عنوان دشمن بتمن معرفی شده است) را پیدا کرده‌ام. از تک تک شما که نگرانم هستید، متشکرم.»

گروه موسیقی پاپ پانک / پاپ راک استرالیایی 5Seconds of Summer از سال 2011 فعالیت خود را شروع کرده و لوک همینگز، مایکل کلیفورد، کالوم هود و اشتون ایروین اعضای آن هستند. این گروه تاکنون آلبوم‌های LiveSOS, 5 Seconds Of Summer, Somewhere New, Unplugged, Don't Stop, She Looks So Perfect و Amnesia را منتشر کرده است.

آنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار