زیبایی فوق العاده طبیعی با تکنیک های سفارشی
کد خبر: ۲۳۵۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

زیبایی فوق العاده طبیعی با تکنیک های سفارشی

دکتر امیر هاشملو متخصص زیبایی ترمیمی است که عموماً به دلیل تکنیک سفارشی خود برای اصلاح خطوط چشم و حالت ابرو شناخته شده است.

هاشملو متولد تهران است و با نام‌های بزرگ و ستاره‌های فوتبال از خاورمیانه و سراسر جهان کار کرده است. وی مجموعه‌ای از مهارت ها و ویژگی‌های فوق العاده دارد که پیوسته در نظم بخشیدن به کار خود از آنها استفاده می کند. اراده و جدیت به وی کمک کرده تا در زمینه آرایشی و بهداشتی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

دکتر امیر هاشملو پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی به رشته مراقبت از پوست، مو و زیبایی علاقمند شد. این متخصص زیبایی فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه درست پس از اتمام تحصیلات خود در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.

 وی از ابتدا، شروع به انجام تکنیک‌های غیر تهاجمی کرد و در ادامه به اصلاح صورت با کمک آمپول و تزریق پرداخت.

ایجاد یک امپراتوری ساده نیست. مردم باید در کاری که انجام می‌دهند، با انگیزه بمانند تا به بالاترین حد توسعه برسند. بسیاری از کسانی که کسب و کار جدید را آغاز می کنند  فراموش می کنند که از همان آغاز، ثابت قدم باشند. در غیر این صورت شکست می خورند.

دکتر امیر هاشملو در رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شد. او به دلیل تخصص خود در روش های نقش آرایی صورت و اصلاح صورت شهرت دارد.

برنامه نوآورانه او برای رفع و اصلاح کشیدن پوست در بین مشتریان بسیار محبوب است. این متخصص سبک منحصر به فردی در ایجاد محورهای متناسب و تناسبات زیبا در ساختار صورت دارد.

وی می‌گوید: «اولین و مهم‌ترین توصیه من برای کسی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند، ثابت قدم بودن است».

شعار او این است که «به راه خود ادامه دهید، مهم نیست چقدر مشکلات و موانع بزرگ هستند، زیرا هیچ مانعی نمی‌تواند موفقیت شما را متوقف کند.»

به عنوان یک کارآفرین، باید مبتکر باشید و به طور مداوم به دنبال رویکردهای بهتر برای انجام کارها باشید. برای دکتر امیر هاشملو، او یک جراحی استثنایی را در دستور کار قرار داده که بهترین نتایج را به بیمارانش می دهد. با این وجود، وی در آنجا متوقف نمی شود.

این جراح زیبایی معتقد است که گام های بزرگ‌تری در این زمینه به دست می آید. همانطور که می گوید هدف او ادامه ایجاد تکنیک های جدید است. دکتر امیر هاشملو می‌گوید: «هیچ چیز بهتر از این نیست که چهره بیمار از رضایت و اعتماد به نفس بدرخشد.»

این کارآفرین همچنین معتقد است که به هر چیزی که می خواهد به آن دست یابد، باور دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
5
چه تبلیغ مسخره ای! بابا یه ذره خلاقیت به خرج بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
5
پس این پلنگای توی خیابون کار ایشونه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار