طرزتهیه ماکارونی با تن ماهی
کد خبر: ۲۳۵۴۰۱
تاریخ انتشار: 2022 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
ماکارانی یکی ازخوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین غذا‌ها در ایران و جهان است یکی از انواع غذا با تن ماهی، ماکارونی با این کنسرو است. ماکارونی معمولا از جمله غذا‌هایی است که سریع درست می‌شود ماکارونی با تن ماهی ترکیبی جالب و جذاب از دو غذای خوشمزه است با ما همراه باشید.

طرزتهیه ماکارونی با تن ماهی

طرزتهیه ماکارونی با تن ماهی«تابناک با تو» - ماکارانی یکی ازخوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین غذا‌ها در ایران و جهان است یکی از انواع غذا با تن ماهی، ماکارونی با این کنسرو است. با ما همراه باشید. ماکارونی معمولا از جمله غذا‌هایی است که سریع درست می‌شود ماکارونی با تن ماهی ترکیبی جالب و جذاب از دو غذای خوشمزه است با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۶ ماکارونی با تن ماهی

پیاز متوسط (ریز خرد شود) یک عدد

کرفس (ریز خرد شود) یک ساقه

فلفل دلمه‌ای قرمز یا سبز (نگینی خرد شود) یک عدد

سیر (له شود) یک حبه

آب دو سوم پیمانه عصاره مرغ یا سبزیجات نصف قرص گوجه‌فرنگی (خرد شود) ۴۰۰ گرم

رب گوجه‌فرنگی یک قاشق سوپ‌خوری

شکر ۲قاشق چای‌خوری

ریحان تازه یک قاشق سوپ‌خوری

جعفری تازه یک قاشق سوپ‌خوری

ماکارونی صدفی ۴۵۰ گرم

کنسرو تن ماهی یک عدد

فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه ماکارونی با تن ماهی:

۱ - پیاز، کرفس، فلفل دلمه‌ای و سیر را در قابلمه نچسبی ریخته و آب و عصاره مرغ را به آن اضافه کنید. قابلمه را روی اجاق گاز قرار دهید تا آب به جوش آمده و همزمان با بخار شدن آب، مواد نیز کمی بپزد. برای این منظور، ۵دقیقه زمان کافی است.

۲ -گوجه‌فرنگی خردشده، رب گوجه‌فرنگی، پودر قند و سبزیجات خردشده (شامل ریحان و جعفری) را به آن اضافه کرده وبا پودر فلفل سیاه کمی طعم‌دار کنید؛ سپس آن را به مدت ۳۰ دقیقه حرارت دهید تا سس غلیظ شود. در این مدت مواد را مرتب هم بزنید.

۳ – در این فاصله، آب را به جوش آورده و پاستا‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه در آب جوش – که با کمی نمک طعم‌دار شده است – بپزید؛ سپس آبکشی کرده و کنار بگذارید. ۴ – بعد از اینکه سس آماده شد، تن‌ماهی را همراه روغن آن، داخل سس ریخته و با قاشق خوبهم بزنید تا ماهی‌ها از هم جدا شده و به سس آغشته شود.

طرزتهیه ماکارونی با تن ماهی

سپس به‌مدت یک الی ۲ دقیقه مخلوط سس را حرارت دهید. ۵ – در پایان پاستا (ماکارونی) را داخل ظرف موردنظر کشیده و سس را روی آن بریزید. نکته: پیش از اضافه کردن تن‌ماهی، آن را به مدت ۲۰ دقیقه در آب‌جوش بجوشانید..

بیتوته

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار