سامانه بارشی جدید در راه است
کد خبر: ۲۳۵۲۹۱
تاریخ انتشار: 2022 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف، باران و وزش باد در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده خبر داد.

 بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در سواحل شمالی، شمال سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب بارش برف، باران و وزش باد روی می‌دهد.

در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش‌ها شدت دارد. فردا شنبه ۹ بهمن در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است.

بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب و شمال غرب وارد کشور شده و روز سه‌شنبه در خوزستان، شمال بوشهر، فارس، جزایر واقع در شمال خلیج‌فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و به تدریج استان‌های یزد، کرمان، ‌خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز کشیده می‌شود. در مناطقی از شمال غرب نیز بارش‌ پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است؛ امروز آسمان تهران ابری است که به تدریج صاف می‌شود. سرعت وزش باد غرب-شمال غربی در پایتخت ۳۰ کیلومتر بر ساعت (باد شدید) خواهد بود.

مشرق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار