روایت بازیگر تلویزیون از زندگی سخت گذشته‌اش
کد خبر: ۲۳۵۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کامران تفتی، بازیگر مشهور، از زندگی سخت خود پیش از تبدیل شدن به بازیگری مشهور گفت. کامران تفتی مهمان قسمت جدید برنامه خندوانه بود. در بخشی از این برنامه رامبد جوان، مجری از تفتی پرسید که آیا روز‌های سختی هم در زندگی خود داشته و بی پولی را تجربه کرده است،

غذای شیک و خوشمزه برای دورهمی‌های ساده«تابناک با تو» - کامران تفتی، بازیگر مشهور، از زندگی سخت خود پیش از تبدیل شدن به بازیگری مشهور گفت. کامران تفتی مهمان قسمت جدید برنامه خندوانه بود. در بخشی از این برنامه رامبد جوان، مجری از تفتی پرسید که آیا روز‌های سختی هم در زندگی خود داشته و بی پولی را تجربه کرده است، که او در پاسخ گفت: «خیلی زیاد. تا حدی که زمانی شب‌ها مجبور بودم دور میدان آزادی بخوابم. آن وقت‌ها با خودم می‌گفتم یک روز به جایی می‌رسم که این میدان را به خاطر من می‌بندند و این اتفاق ۱۳ سال بعد واقعاً رخ داد.»

روایت بازیگر تلویزیون از زندگی سخت گذشته‌اش

او در ادامه گفت: «آن زمان ۲۴ سالم بود. خانه‌ی من بیرون از تهران بود، ولی برای بازی سر کاری رفته بودم که سرویس‌های آن تنها تا میدان آزادی می‌رفت و سرویسی برای بیرون از تهران نداشت. از طرفی دیگر، یک شغل ساختگی برای خودم دست و پا کرده بودم که صبح‌های زود باید انجامش می‌دادم. من یک روغن دان قدیمی داشتم و با آن صبح‌ها از میدان آزادی تا تئاتر شهر به کرکره‌ی مغازه‌ها روغن می‌زدم و در ازایش پول می‌گرفتم. تراکت هم پخش می‌کردم و با کار‌هایی مثل این‌ها کسب درآمد می‌کردم تا بالاخره به شرایط دلخواهم در حرفه ام برسم. همه کار می‌کنند و کار کردن اصلاً عار نیست.»

تفتی تأکید کرد که برای تعریف از خود این‌ها را نمی‌گوید و منظور او مسیری است که برای رسیدن به موفقیت طی می‌شود.

او درباره‌ی محقق شدن آرزویی که در جوانی در میدان آزادی کرده بود، گفت: «این اتفاق افتاد و ۱۳ سال بعد من به مراسمی در میدان آزادی دعوت شدم که تنها مهمان هنرپیشه اش من بودم. این اتفاق جز به واسطه‌ی عزت و محبت خداوند و اجازه‌ی مردم نبوده. آن روز از جایی که ماشینم را پارک کردم تا رسیدن به میدان ۷ بادیگارد مرا همراهی کردند.»

تفتی در انتها گفت: «معتقدم فاصله‌ی میان خواستن و رسیدن تنها در قلب ما اتفاق می‌افتد و وقتی خداوند می‌گوید من از روح خودم در شما دمیدم پس کار غیر ممکنی برای انسان وجود ندارد.» کامران تفتی متولد سال ۵۸ در تهران است.

پدر او اردشیر تفتی از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده، اما سابقه‌ی بازیگری در سینما و تلویزیون را دارد.کامران تفتی فارغ التحصیل رشته‌ی بازیگری تئاتر در مقطع لیسانس است. فعالیت خود را از بازیگری در تئاتر آغاز کرد.

در سال ۷۳ زمانی که ۱۸ سال داشت با بازی در سریال «ولایت عشق» به کارگردانی مهدی فخیم زاده فعالیت بازیگری خود را رسماً آغاز کرد و در سال ۸۷ با بازی در فیلم «به هدف شلیک کن» به کارگردانی محمد کثیرایی وارد سینما شد.

در سال ۸۰ به همراه پدرش اردشیر تفتی در سریال «خواب و بیدار» ساخته‌ی مهدی فخیم زاده نقش آفرینی کرد که این تجربه او را به چهره‌ی شناخته شده تری بدل ساخت.

روایت بازیگر تلویزیون از زندگی سخت گذشته‌اش

از آن زمان در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به سریال‌های خواب و بیدار، زیر هشت، تبریز در مه، دیوار، برادر جان و بچه مهندس و فیلم‌های سینمایی مرگ کسب و کار من است، پایان نامه و ماهورا اشاره کرد.

تفتی شبکه نمایش خانگی را هم با مسابقه‌های «رالی ایرانی» و «شب‌های مافیا» تجربه کرده است. او سابقه‌ی مجری گری هم دارد و در چند برنامه‌ی تلویزیونی به عنوان مجری حضور داشته است.

در حوزه‌ی موسیقی هم دستی بر آتش دارد و علاوه بر نواختن چند ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام «عکس زمستونی تهران» و چندین تک آهنگ پرداخته است.

در سال ۹۴ ماهنامه «تبار» را راه اندازی کرد که در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، ورزش و موضوعات اجتماعی فعالیت دارد. تفتی صاحب امتیاز و آیدا مصباحی سردبیر این ماهنامه است.

تفتی در سال ۹۶ در برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور از ازدواج خود خبر داد، اما تاکنون عکسی از همسر وی منتشر نشده است. کامران تفتی نسبت خود با عمار تفتی، دیگر بازیگر مشهور را رد کرده است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
0
هنرمند خاکی و فروتنی است . خدا حفظش کنه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار