اظهار نظر جالب آیت‌الله جنتی درباره ابراهیم رئیسی
کد خبر: ۲۳۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
دبیر شورای نگهبان گفت: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت بسیار اقدامی بجا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود قابل تحسین است. اظهار نظر جالب آیت الله جنتی درباره ابراهیم رئیسی
 به نقل از ایرنا، آیت الله احمد جنتی در سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور افزود: متاسفانه این سیل خساراتی را به مناطق مسکونی و اموال مردم عزیزمان وارد کرده و موجب گرفتاری مردم شده است.
 
دبیر شورای نگهبان ادامه داد: مسئولان موظف هستند که به این مناطق به خوبی رسیدگی کرده و مشکلات مردم را زودتر برطرف کنند.
 
آیت الله جنتی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده نیز که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.
 
وی با بیان اینکه مسئولان مربوط به بلایای طبیعی موظف هستند همیشه آماده باشند تا اگر گرفتاری و مشکلی برای مردم پیش آمد، سریعا دست به کار شده و رفع مشکل کنند. در بلایای طبیعی نباید مردم دچار مشکلاتی از جمله خوراک و پوشاک باشند و این وظیفه مسئولان است که سریع تر مشکلات معیشتی مردم مناطق سیل‌زده را برطرف کنند که الحمدلله اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.
 
دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: با توجه به سیلی که الان در مناطق جنوبی کشور آمده، نباید اجازه بدهیم کسی در این فصل سرما بی سر پناه بماند و باید سریع‌تر خانه‌هایی که تخریب شده‌اند، ساخته شوند و زندگی عادی مردم در آن مناطق جریان یابد.
 
آیت الله جنتی تاکید کرد: از بهترین عبادات، خدمت به خلق خداست و حضور رئیس جمهور و مسئولان در مناطق سیل زده از مصادیق این خدمت است و مردم هم انصافا خدمت گزاران صادق خود را دوست دارند و با آنها همراه هستند.
ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
1
3
وای چقدر جالب:))))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
1
4
قیمتها هم به صورت جهادی دارند میرن بالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار