آویزان شدن یک زن از موهایش در مترو!
کد خبر: ۲۳۵۱۲۲
تاریخ انتشار: 2022 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مسافران مترو شانگهای با صحنه عجیب و غریبی روبرو شدند که در آن یک زن با موهایش آویزان شده است. این لحظه عجیبی است که یک زن روسی در مترو شانگ‌های چین با موهایش تاب می‌خورد. در ویدئوی منتشر شده از زنی که دارینا نام دارد او مو‌های بلند مشکی خود را به میله فلزی مترو بسته و در حالی که در هوا تکان می‌خورد در حال کار کردن با موبایل است.

غذای شیک و خوشمزه برای دورهمی‌های ساده«تابناک با تو» - مدیران متروی شانگ‌های با وی تماس گرفته و از او خواستند تا به آن‌ها توضیح دهد که چرا با موهایش آویزان شده است. او گفته حدود یک سال است که این حرکت را تمرین می‌کنم. من می‌خواهم به همه یادآوری کنم که این یک ترفند خطرناک بود و اگر آموزش ندیده این آن را امتحان نکنید!

دارینا که یک هنرمند سیرک است گفت که در زمان استراحتش در حال تمرین برای سیرک شانگ‌های بوده است. آویزان شدن از مو یکی از حرکات هنرمندان سیرک است. برخی از مردم معتقدند که این عمل در آمریکای جنوبی آغاز شده است در حالی که برخی دیگر معتقدند منشأ آن چین بوده است. آن‌ها در حالی که موهایشان به حلقه آویز مو بسته شده است و بار وزن فرد به طور مساوی در سر پخش می‌شود، حرکات آکروباتیک انجام می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار