ادعای جنجالی بازیگر معروف در مورد خواننده آمریکایی
کد خبر: ۲۳۵۱۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
وود در گذشته چندین مرتبه از رفتار‌های خشونت‌آمیز منسون از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ گفته است. او در این مستند می‌گوید منسون تأکید کرده که برای بازاریابی موزیک ویدیو در مصاحبه‌ها چگونه باید رفتار کند: «قرار بود به مردم بگویم که ما یک رابطه رمانتیک عالی داریم، اما هیچ‌یک از آن‌ها حقیقت نداشت.

غذای شیک و خوشمزه برای دورهمی‌های ساده«تابناک با تو» - «ایوان ریچل وود» در مستند جدیدش «خیزش ققنوس» (Phoenix Rising) می‌گوید «مرلین منسون» در سال ۲۰۰۷ و در حین فیلمبرداری موزیک ویدیوی «عینک قلبی» (Heart-Shaped Glasses) به او «اساساً مقابل دوربین تجاوز» کرده است. در این ویدیو وود عینکی شبیه به شخصیت «لولیتا» به چشم دارد و با منسون رابطه جنسی برقرار می‌کند. وود که در آن زمان ۱۹ ساله بود در این مستند می‌گوید به قدری به او مشروب الکلی خورانده بودند که به‌سختی هوشیار بوده است.

ادعای جنجالی بازیگر معروف در مورد خواننده آمریکایی

وود می‌گوید: «شبیه چیزی که تصور می‌کردم نبود. کار‌هایی انجام می‌دادیم که به من نگفته بودند. در مورد شبیه‌سازی یک صحنه جنسی گفتگو کرده بودیم، اما به محض اینکه فیلمبرداری آغاز شد، اون واقعا با من رابطه جنسی برقرار کرد. من هرگز در مورد چنین چیزی موافقت نکرده بودم... هرج‌ومرج کامل بود. احساس امنیت نمی‌کردم. هیچ‌کس از من محافظت نکرد.»

وود ادامه می‌دهد: «فیلمبرداری آن ویدیو تجربه واقعاً شکنجه‌واری بود. نمی‌دانستم چگونه از خودم دفاع کنم یا جواب نه بدهم، چون مقید و آموزش دیده بودم که مخالفت نکنم – اینکه فقط به انجامش ادامه دهم. حس کردم که کاری شرم‌آور انجام داده‌ام و منزجر شدم، و می‌توانستم ببینم که عوامل معذب شده‌اند، اما هیچ‌کس نمی‌داند چه کند.»

وود اضافه می‌کند: «به بهانه‌های دروغین وادار به برقراری رابطه جنسی تجاری شدم. اینجا بود که اولین جنایت علیه من انجام شد. اساساً مقابل دوربین به من تجاوز شد.»

ادعای جنجالی بازیگر معروف در مورد خواننده آمریکایی

وود در گذشته چندین مرتبه از رفتار‌های خشونت‌آمیز منسون از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ گفته است. او در این مستند می‌گوید منسون تأکید کرده که برای بازاریابی موزیک ویدیو در مصاحبه‌ها چگونه باید رفتار کند: «قرار بود به مردم بگویم که ما یک رابطه رمانتیک عالی داریم، اما هیچ‌یک از آن‌ها حقیقت نداشت. می‌ترسیدم هر کاری انجام دهم که منسون را به شکلی ناراحت کند. آن ویدیو سرآغاز رفتار‌های خشونت‌آمیزی بود که در آن رابطه شدت پیدا کرد.»

این بازیگر ۳۳ ساله نامزد گلدن گلوب، دوشنبه ۱ فوریه سال گذشته در صفحه اینستاگرامش جزئیاتی در مورد این اتهامات منتشر کرد و نوشت: «نام کسی که با من بدرفتاری کرد برایان وارنر است که دنیا او را به نام «مرلین منسون» می‌شناسد. وقتی که یک نوجوان بودم شروع کرد به فریب دادن من و تا چندین سال با من بدرفتاری کرد. شست‌وشوی مغزی و فریب خوردم تا به اجبار کار‌هایی انجام دهم. زندگی با ترس از انتقام، افترا و اخاذی کافی است.»

مستند «خیزش ققنوس» به کارگردانی «ایمی برگ» برای اولین بار در جشنواره ساندنس اکران شده است.

۳۰ نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
3
6
دوست دارید پولدار و معروف بشید به هر دستاویزی چنگ میزنید وقتی به خواسته هاتون میرسید تازه میفهمید چه بهایی دادید؟شما از قبل این بها رو پذیرفتی چرا دبه میکنی؟واقعا مگه خیلی از زن ها یا دختران نمیتونند با هر هرزگی به خیلی چیزها برسند آیا این کار رو میکنند؟در جهت دیگه خیلی هم حاضرند این بها رو بپردازند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
3
5
تو خودت اگر مشکل دار نبودی که در چنین ویدیویی بازی نمیکردی و با چنین خواننده دیوانه ای همکاری نمیکردی عزیزم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار