متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز
کد خبر: ۲۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار: 2022 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
در بحبوحه شیوع کرونا، یک زوج هندی راهکاری را پیدا کرده که آن ها را از شر محدودیت های کرونایی خلاص می کند: برگزاری مراسم ازدواج در متاورس.
همزمان با جولان کووید ۱۹ در هند و اجبار خانواده‌های هندی به لغو یا کوچک کردن مراسم‌های عروسی شان، یک زوج هندی راهکاری را پیدا کرده که آن‌ها را از شر محدودیت‌های کرونایی خلاص می‌کند: برگزاری مراسم ازدواج در متاورس.
 
متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز
 
این زن و مرد جوان که هر دو از طرفداران هری پاتر هستند، برای این مهمانی، تم هاگوارتز (مدرسه محل تحصیل هری پاتر) را انتخاب کرده اند و مهمانان نیز می‌توانند با تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ خود در این مراسم شرکت کنند.
 
متاورس اصطلاحی است که برای توصیف محیط‌های سه بعدی مجازی به کار می‌رود که کاربران می‌توانند در آن جمع شده و به تعامل با یکدیگر بپردازند. داماد ۲۴ ساله که از علاقه‌مندان به فناوری بلاک چین و ارز‌های دیجیتال است، با همکاری با پلتفرم استارتاپی Tardiverse فضای دیجیتال قلعه مانندی برگرفته از هاگوارتز ایجاد کرده است. 
 
مراسم قانونی به صورت فیزیکی و با جمع محدودی از دوستان و بستگان در روستای عروس صورت خواهد گرفت. اما پس از آن این زوج پای دستگاه خود خواهند نشست و به مهمانان این مراسم که طراحی و میزبانی اش حدود ۲۰۰۰ هزار دلار خرج برداشته خواهند پیوست. در این مراسم یک ساعته، تازه عروس و تازه داماد با مهمانان به گپ و گفت خواهند پرداخت و همه می‌توانند از محیط قلعه بازدید کرده و ظاهر و لباس آواتار خود را تغییر دهند. 
 
بدین ترتیب این مراسم مجازی علاوه بر حضور مهمانانی که به خاطر کرونا و بعد مسافت امکان حضور در مراسم فیزیکی را نمی‌داشتند، یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد و آن حضور پدر مرحوم عروس است.
 
داماد که به عنوان کارمند فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند معتقد است این اولین مراسم ازدواج در متاورس در کشور هند خواهد بود و می‌گوید که برای برگزاری این مراسم نامتعارف، علاوه بر موافقت همسرش، موافقت والدینش را نیز باید به دست می‌آورده است. او می‌گوید: «از زمان بچگی، همیشه در حال کار با روباتیک بوده ام… و در یک سال اخیر در حوزه‌ی بلاک چین و استخراج اتریوم فعالیت کرده ام. به همین خاطر خانواده ام از میزان علاقه ام به تکنولوژی باخبرند.»
برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار