نتیجه جالب همکاری دو برند لوکس در طراحی کفش‌های مردانه
کد خبر: ۲۳۴۹۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 25    -    ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
برند لوکس فرانسوی دیور که از تأثیرگذارترین برندها در زمینه مد و پوشاک مردانه و زنانه است، در جدیدترین همکاری‌اش با برکن استاک، برند آلمانی‌ای که به صندل‌ها و دمپایی‌های راحت و فوق‌العاده باکیفیتش مشهور است.

غذای شیک و خوشمزه برای دورهمی‌های ساده«تابناک با تو» - یکی از جنبه‌های فعالیت طراحان و برند‌های مشهور، طراحی و تولید کفش‌ها و لباس‌هایی خارج از چارچوب‌ها و عادات پوششی مردم در زندگی روزمره‌شان است. یکی از این برند‌ها که تأثیر زیادی هم در تعیین ترند‌های هر سال دارد، دیور است؛ برندی فرانسوی که در سراسر دنیا شناخته‌شده و جزو برند‌های لوکس و گران‌قیمت دنیای مد محسوب می‌شود.

دیور در همکاری جدیدش با برکن استاک - برند مشهور آلمانی که صندل‌های گران‌قیمتش از حیث سازگاری با پا و راحتی، از طرف تمام مشتریان این برند توصیه می‌شود - صندل‌های مردانه‌ای متفاوت طراحی و تولید کرده است.

نتیجه جالب همکاری دو برند لوکس در طراحی کفش‌های مردانه

برکن استاک (Birkenstock) برندی قدیمی است که داستان پرفراز و نشیب آن در سال ۱۷۷۴ در دهکده‌ای کوچک در لانگن برگهایم آلمان آغاز شد؛ هنگامی که یوهان آدام برکن‌استاک (Johann Adam Birkenstock) به‌عنوان یک کفاش مشغول به کار شد. در سال ۱۸۹۶ کنراد برکن‌استاک (Konrad Birkenstock) از نوادگان یوهان آدام شروع به تولید کفی برای کارگاه‌های تولید کفش کرد. در سال ۱۹۰۲ نخستین صندل این برند رسما تولید و وارد بازار کفش و صندل شد. آغاز جنگ جهانی دوم نه‌تن‌ها مانع فعالیت برکن استاک نشد، بلکه مخاطبان جدیدی هم به این برند اضافه شد. خیل عظیم سربازانی که از جنگ به خانه برمی‌گشتند استقبال فراوانی از صندل‌های طبی و راحتی این برند کردند. این برند امروز به تولید کفش، صندل و اکسسوری کفش مردانه، زنانه و بچگانه می‌پردازد؛ و جدیدترین محصولش صندل‌هایی است که با همکاری دیور تولید کرده است.

کیم جونز، طراح انگلیسی برنده جایزه مُد بریتانیا، که در حال حاضر طراح بخش مردانه دیور است، این صندل‌های خاکستری را که کف آن‌ها به طور جذابی با لوگوی دیور و برکن استاک تزئین شده است، برای کالکشن پاییز و زمستان ۲۰۲۲ این برند طراحی کرده است.

در ادامه تصاویری از نتیجه این همکاری را ببینید.

نتیجه جالب همکاری دو برند لوکس در طراحی کفش‌های مردانه

نتیجه جالب همکاری دو برند لوکس در طراحی کفش‌های مردانه

 

نتیجه جالب همکاری دو برند لوکس در طراحی کفش‌های مردانه

همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
1
4
مضحک
اشپز که دوتا بشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
1
5
چه طرح مسخره ای!!!!! حتما خیلی هم پر فروشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
چند ماه با با قیمتهای سر سام آور در فروشگههای ایران ظاهر خواهند شد و بعضی ها برای خریدش چه سر و دستی خواهند شکست منظورم لاکچری هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار