معمای مرگ مرموز دختر جوان در ارتفاعات دارآباد
کد خبر: ۲۳۴۹۰۱
تاریخ انتشار: 2022 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
دختر جوان وقتی برای تماشای غروب آفتاب راهی ارتفاعات شمال تهران شد دیگر به خانه برنگشت اما ۲۰ روز بعد جسدش در اعماق دره‌ای پیدا شد.
 ۲۶ دی کوهنوردانی که به ارتفاعات دارآباد رفته بودند، در اعماق دره با جسدی مواجه شدند. جسد متعلق به دختر جوانی بود که آب او را به کنار تخته سنگی کشانده بود.
 
کشف جسد دختر جوان به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد و با حضور تیم جنایی در محل تحقیقات ادامه یافت.
 
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که جسد متعلق به دختری حدوداً ۳۷ ساله بوده و از زمان مرگ او ۲۰ روز می‌گذرد.
 
در معاینات اولیه به نظر می‌رسید که دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع ۱۰۰ متری فوت کرده است اما باتوجه به گذشت زمان، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
باتوجه به اینکه مدرک شناسایی که هویت دختر جوان را برملا کند همراه او نبود، به دستور بازپرس جنایی، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
همزمان کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی پرونده افراد گمشده پرداختند. در میان پرونده‌ها با مشخصات دختری به‌نام شقایق مواجه شدند.
 
با این احتمال که جسد کشف شده متعلق به شقایق است از خانواده او خواسته شد برای شناسایی به پزشکی قانونی بروند.
 
با حضور خانواده شقایق هویت او شناسایی شد و خانواده دختر جوان در تحقیقات اعلام کردند: دخترمان روز ۶ دی در حالی که ناراحت بود و حال خوبی نداشت به ما گفت می‌خواهد برای تماشای غروب آفتاب به ارتفاعات دارآباد برود و بعد از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. ما ناپدید شدن او را گزارش کردیم تا اینکه جسد دخترمان پیدا شد.
 
به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد.
 
منبع: ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار