توالت هوشمند ویژه کودکان شیائومی!
کد خبر: ۲۳۴۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
توالت هوشمند کودکان Ukideer Wonder Whale U1 دارای عملکرد آب بندی و تخلیه پوشک و مدفوع کودک با استفاده از یک دکمه است که والدین را از استرس برخورد با مدفوع یا تخلیه لگن کودک نجات می‌دهد.
 توالت‌های هوشمند همیشه محدود به بزرگسالان بوده است، اخیرا یک توالت هوشمند برای کودکان در چین راه اندازی شده است. این محصول با نام توالت هوشمند کودکان Ukideer Wonder Whale U1 شناخته می‌شود و دارای قیمت سرمایه گذاری جمعی ۵۹۹ یوان (۹۴ دلار) است و در نهایت با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۵۷ دلار) به فروش خواهد رسید.
 
توالت هوشمند ویژه کودکان شیائومی!
 
توالت هوشمند کودکان Ukideer Wonder Whale برای کودکان ۰ تا ۶ سال مناسب است. این محصول دارای عملکرد آب بندی و تخلیه پوشک و مدفوع کودک با استفاده از یک دکمه است که والدین را از استرس برخورد با مدفوع یا تخلیه لگن کودک نجات می‌دهد.
 
این توالت هوشمند دارای جعبه بسته بندی می‌باشد که ۷ متر طول دارد و ۴۰ تا ۴۵ بار قابل استفاده است و از سیستم مکش هوشمند هوا و تعویض کیسه استفاده می‌کند. همچنین دارای یک وسیله تعاملی داخلی سرگرم کننده است که در ۲ ثانیه باز می‌شود. برای جلوگیری از بازی بیش از حد کودکان، لمس تصادفی حیوانات خانگی و همچنین صرفه جویی در مصرف باتری، یک سوئیچ قفل کودک مستقل در پشت این محصول تعبیه شده است. باتری لیتیومی داخلی این محصول می‌تواند با یک بار شارژ بیش از ۶۰ بار استفاده شود.
فرارو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
0
خیلی خوبه ...هر وقت پوشک بچه ام را عوض می کردم و یا تو دستشویی می شستم اش بالا می آوردم ...واقعا لازم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار