چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟
کد خبر: ۲۳۴۸۰۰
تاریخ انتشار: 2022 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
در اکثر مواقع هنگام آرایش صورت سعی می‌کنیم گونه‌های خود را برجسته‌تر کنیم. درواقع داشتن گونه‌های برجسته زیبایی و جذابیت چهره شما را چند برابر می‌کند. شما می‌توانید به راحتی و با انجام چند حرکت ساده، بدون عمل جراحی در منزل روش‌های برجسته کردن گونه را انجام دهید و همیشه به‌طور طبیعی گونه‌های برجسته داشته باشید.

چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟«تابناک با تو» - در اکثر مواقع هنگام آرایش صورت سعی می‌کنیم گونه‌های خود را برجسته‌تر کنیم. درواقع داشتن گونه‌های برجسته زیبایی و جذابیت چهره شما را چند برابر می‌کند.

چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟

شما می‌توانید به راحتی و با انجام چند حرکت ساده، بدون عمل جراحی در منزل روش‌های برجسته کردن گونه را انجام دهید و همیشه به‌طور طبیعی گونه‌های برجسته داشته باشید. در این مطلب این نکات را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش‌های برجسته کردن گونه در منزل

روغن زیتون

روغن زیتون علاوه‌بر فواید زیادی که برای بدن دارد در زیباسازی پوست هم نقش موثری دارد. درواقع زیتون برای برجسته کردن، خوش‌فرم شدن و زیبا کردن پوست و گونه شما بسیار مفید است. روغن زیتون اصل را تهیه کنید و هر روز یک قاشق غذاخوری از آن را به گونه‌های خود بمالید. این کار را ۱۵ روز به طور مستمر انجام دهید.

چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟

گلاب و گلیسیرین

گلیسیرین ماده‌ای بسیار مفید برای پوست است. شما با استفاده از گلیسیرین می‌توانید پوست خود را سفت و محکم کنید. همچنین از گلیسیرین در قسمت‌هایی از پوست که چین و چروک دارید استفاده کنید تا نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینید.

از طرفی گلاب از قدیم توصیه شده است، چراکه به جوانسازی و شفافیت پوست منجر می‌شود. برای استفاده از این مخلوط، مقداری گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و آن را به گونه‌های خود بمالید تا در عرض چند روز شاهد برجسته کردن گونه‌های خود با این مواد باشید.

برجسته کردن گونه با شیر

برجسته شدن گونه با چاق شدن آن امکان‌پذیر است. برای داشتن گونه‌هایی پر باید رژیم غذایی که حاوی انواع ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی باشد استفاده کنید. مصرف مقادیر زیادی از پروتئین در طول روز به شما برای داشتن گونه‌های برجسته کمک می‌کند. خوردن روزانه یک لیوان شیر می‌تواند کمبود مواد مغذی مانند ویتامین‌ها و پروتئین‌ها را در بدن شما جبران کند و گونه‌های پر و چاق را برای شما بسازد.

چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟

برجسته کردن گونه با سیب

برای داشتن گونه‌های چاق، یکی از بهترین و موثر‌ترین مواد سیب است. سیب دارای خواص بسیار زیادی است که کمک می‌کند شما پوست زیباتر و شاداب‌تری داشته باشید. یک سیب زرد یا قرمز را بردارید و آن را خیلی ریز خرد کنید. سپس با گوشکوب آن را به‌طور کامل له کنید و یک خمیر درست کنید. سیب له شده را روی گونه‌های خود ماساژ دهید. به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را روی صورت خود نگه دارید. سیب با داشتن کلاژن و الاستین پوست شما را زیبا و سالم نگه می‌دارد و موجب برجسته کردن گونه می‌شود.

مصرف کربوهیدرات

لازم است غذا‌هایی غنی از کربوهیدرات را مصرف کنید تا به برجسته کردن گونه‌ها کمک کنید. این غذا‌ها شامل برنج، پاستا، سیب زمینی، نان و ... است که با یک سرچ کوچک می‌توانید لیست بلند بالایی از این مواد را تهیه کنید و آن‌ها را در لیست غذایی خود قرار دهید.

چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟

برچسب ها: عمل ، عمل جراحی ، گونه ، گلاب ، شیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار