پدیده‌ای که سبب افزایش بی‌بندوباری می‌شود
کد خبر: ۲۳۴۷۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
"شوگر مامی" به زن ثروتمندی گفته می شود که با مردان جذاب، جوان و پویا وارد رابطه می شود، البته به طور قطع هر پسری تمایل به برقراری رابطه با شوگرمامی ها ندارد.

"شوگر مامی" به زن ثروتمندی گفته می شود که با مردان جذاب، جوان و پویا وارد رابطه می شود، البته به طور قطع هر پسری تمایل به برقراری رابطه با شوگرمامی ها ندارد.

معمولاً "شوگر بیبی" ها یا همان پسران جوان از طرف شوگرمامی ها حمایت فراوان مالی می شوند. گفتنی است این رابطه بر اساس یک توافق دو نفره صورت می گیرد که در آن زنان، پسران جوان را از نظر مالی تامین می کنند و در قبال آن، پسران خدمات جنسی و حمایتی به این دسته زنان ارائه می دهند.

شوگر مامی ها در طول ارتباط با شوگر بیبی ها هزینه تحصیل، زندگی، تفریحات و سفر آنان را تامین می کنند و پسران نیز زنان را در طول شبانه روز در امور شخصی، ایجاد روابط جنسی، پرستاری، خرید، تفریح و دورهمی ها همراهی می کنند.

به گفته بسیاری از پسران جوان ایرانی در شبکه های اجتماعی، پیدا کردن شوگر مامی در وضعیت کنونی کشور آرزوی اغلب جوانان است.

نظر چند تن از کارشناسان در این باره را مرور می‌کنیم:

قرایی مقدم جامعه شناس‌:

پدیده شوگر مامی از گذشته های دور در جامعه ایران مرسوم بوده است.

در گذشته این زنان اغلب از طریق تاکسی های تلفنی با مردان جوانی که نیازهای مالی فراوان داشتند به شرط پرداخت هزینه های زندگی، وارد رابطه می شدند اما امروزه با ظهور شبکه های اجتماعی متعدد و سهولت در دسترسی ها این پدیده پر رنگ تر شده است.

اعظم شفایی وکیل پایه یک دادگستری:

درخصوص پیدایش عدم تفاهم در بین طرفین، طرح دعوا و شکایت، قانون از طرفین به دلیل رابطه نامشروع حمایت نکرده و درصورت تجرد بودن، هر دو طرف به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم می شوند.

علی تقوی استاد حوزه و دانشگاه:

ریشه تمام آسیب های اجتماعی و رواج پدیده های هرز و نامشروع بی تفاوتی تمام افراد در راس یک جامعه است.

احسان کاظمی روانشناس:

ما هیچ وقت در خانواده، مدرسه، دانشگاه، مسجد، روحانیون و جامعه درست تربیت نشدیم. مردم در جامعه ایران همراه با امواج مختلف به ناکجا آباد پرتاب می شوند!

اصلاح جامعه نیاز به تلاش من و شما دارد و نباید به انتظار اصلاح جامعه توسط آقایان و مسئولان باشیم و باید خودمان جنگیدن برای زندگی بهتر را آغاز کنیم.

موج

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
4
2
علي بركت اله...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
5
استثناها اینقدر اهمیت ندارند.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
6
به کسی چه؟ خودتون در توصیف این رابطه گفته اید که یک توافق دو طرفه است. پس اگر دو تا آدم بالغ سر یک رابطه و شرایطش به توافق برسند، به هیچ کسی ربطی نداره که در این امر دخالت کنه.به امور کلان مملکت رسیدگی کنید و سرتون رو از زندگی خصوصی مردم بیرون بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
7
چرا وقتی مرد چهل یاله دختر ۲ سالا مز گیرد و یا چند زن می گیرد یا صیغه می کند بی بند و باری نیست ؟ تحمل هیچ قدرتی از زن را ندارید عقد های ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار