۲ ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر
کد خبر: ۲۳۴۷۸۱
تاریخ انتشار: 2022 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
سیر یک چاشنی پرطرفدار برای خوش‌طعم کردن غذاهاست. اغلب اتفاق می‌افتد که یک یا دو حبه اضافی را به یک غذا اضافه می‌کنیم. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهیم، باید سیر را پوست بکنیم و این کار گاهی اوقات می‌تواند بسیار دشوار باشد. خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید این کار را برای خود آسان کنید.

غذای شیک و خوشمزه برای دورهمی‌های ساده«تابناک با تو» - سیر یک چاشنی پرطرفدار برای خوش‌طعم کردن غذاهاست. اغلب اتفاق می‌افتد که یک یا دو حبه اضافی را به یک غذا اضافه می‌کنیم. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهیم، باید سیر را پوست بکنیم و این کار گاهی اوقات می‌تواند بسیار دشوار باشد. خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید این کار را برای خود آسان کنید. این روش‌ها ساده‌ترین راه برای پوست کندن سیر هستند:

۲ ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر

گاهی اوقات برای یک غذای خاص به حبه‌های سیر زیادی نیاز دارید. پوست کندن تک تک حبه‌ها زمان می‌برد. به گفته یک سرآشپز، خوشبختانه راه سریعی برای انجام آن وجود دارد وی نکاتی را ارائه می‌دهد که چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن خوشمزه‌ترین غذا‌ها را روی میز قرار داد. او همچنین ترفند‌های مفیدی مانند پوست کندن سریع سیر را توضیح می‌دهد.

ترفند آب داغ

۲ ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر

برای این ترفند سرآشپز، تنها چیزی که نیاز دارید یک کاسه و آب داغ است. حبه‌های سیر را داخل کاسه بیندازید و آب داغ را روی آن‌ها بریزید. بگذارید یک دقیقه بماند. اکنون به راحتی می‌توانید سیر را پوست بگیرید. فقط هنگام برداشتن سیر از آب داغ مراقب دستانتان باشید.

ترفند چاقو

سرآشپز ترفند دیگری نیز دارد که به راحتی سیر را پوست می‌کند. حبه سیر را روی تخته برش می‌گذارند و سپس با استفاده از قسمت پهن چاقو، حبه سیر را فشار می‌دهند و له می‌کنند. معمولاً صدای ترک خوردن را می‌شنوید و پس از آن می‌توانید به راحتی سیر را نیز پوست بگیرید.

► اگر دستتان بوی سیر گرفته است، روش زیر را امتحان کنید:

سیر یکی از رایج‌ترین چاشنی‌هایی است که در آشپزخانه استفاده می‌شود، بنابراین غیرمعمول نیست که دستان ما پس از خرد کردن، بوی نافذ سیر را داشته باشند. قبل از اینکه به شما بگوییم چگونه به‌راحتی پوست سیر را جدا کنید، در اینجا یک نکته برای خلاص شدن سریع از بوی بد سیر وجود دارد. خیلی ساده است؛ تنها چیزی که نیاز دارید روغن نارگیل است. پس از خرد کردن سیر، روغن نارگیل را روی دست‌ها و بین انگشتان خود بمالید. با آب ولرم بشویید و خواهید دید دستانتان دوباره بوی تازگی و تمیزی خواهند گرفت.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار