راه اندازی یازده شرکت با دور زدن مالیاتی توسط زوج جنجالی سلطنتی
کد خبر: ۲۳۴۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 21    -    ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پرنس هری و مگان مارکل که در ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کنند، اینطور که گفته می‌شود ۱۱ شرکت در دلاور، یکی دیگر از ایالت‌های آمریکا راه اندازی کرده اند که به بهشت مالیاتی شهره است. بهشت مالیاتی که به آن گریزگاه مالیاتی نیز گفته می‌شود، به منطقه‌ای اطلاق می‌شود که در آن سرمایه گذاران با وجود داشتن حساب بانکی و شرکت، از مالیات معاف هستند یا مالیات بسیار ناچیزی پرداخت می‌کنند.

غذای شیک و خوشمزه برای دورهمی‌های ساده«تابناک با تو» - پرنس هری و مگان مارکل که در ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کنند، اینطور که گفته می‌شود ۱۱ شرکت در دلاور، یکی دیگر از ایالت‌های آمریکا راه اندازی کرده اند که به بهشت مالیاتی شهره است. بهشت مالیاتی که به آن گریزگاه مالیاتی نیز گفته می‌شود، به منطقه‌ای اطلاق می‌شود که در آن سرمایه گذاران با وجود داشتن حساب بانکی و شرکت، از مالیات معاف هستند یا مالیات بسیار ناچیزی پرداخت می‌کنند.

راه اندازی یازده شرکت در بهشت مالیاتی توسط زوج جنجالی سلطنتی

بر اساس اسناد و مدارک منتشر شده، وکیل و مدیر امور تجاری مگان مارکل از آوریل ۲۰۲۰ تاکنون ۱۱ شرکت برای این زوج مشهور ثبت کرده اند. حوزه‌ی فعالیت این شرکت ها، سرگرمی، نشر و سرمایه گذاری به نظر می‌رسد.

اولین شرکت Peca Publishing LLC است که مگان مارکل از آن برای حفظ حقوق کتاب خود The Bench استفاده کرده است، کتابی در حوزه‌ی ادبیات کودک که مارکل سال گذشته آن را منتشر کرد.

دومین شرکت آن‌ها Orinoco Publishing LLC بوده که اینطور که گفته می‌شود برای حفظ حقوق کتاب خاطرات پرنس هری راه اندازی شده، کتابی که قرار است طی ماه‌های آینده منتشر شود.

ساسکس‌ها شرکت‌های دیگری هم راه اندازی کرده اند، همچون Cobblestone Lane LLC که لوگوی بنیاد Archewell را دارد و در فوریه ۲۰۲۰ تأسیس شده است.

دو شرکت دیگر آن‌ها یعنی Archewell Audio LLC و Archewell Productions LLC، پروژه‌های نتفلیکس و اسپاتیفای این زوج را مدیریت می‌کنند. هری و مگان با پروژه‌های پر سر و صدای خود در حوزه‌ی سرگرمی توجه جهانی را به خود جلب کرده اند.

آن‌ها سال گذشته دو شرکت دیگر نیز در حوزه‌ی سرگرمی به نام‌های Hampshire LLC و Bridgemont LLC تأسیس کردند. شرکت Baobab Holdings آن‌ها هم در فوریه‌ی سال گذشته‌ی میلادی تأسیس شده و گفته می‌شود در حوزه‌ی سرمایه گزاری فعالیت دارد. شرکت دیگر هری و مگان به نام Nemawashi Holdings LLC یک شرکت هولدینگ عنوان شده است.

آن‌ها دو شرکت دیگر هم به نام‌های IPHW, LLC و RPV Holdings, LLC دارند. دفتر مرکزی این شرکت‌ها در بورلی هیلز، به ریاست ریچارد ژنو، وکیل مگان مارکل است که سال‌ها است با او همکاری دارد. نام مدیر امور تجاری مارکل، اندرو میر، هم در اسناد و مدارک هر ۱۱ شرکت به چشم می‌خورد.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
0
همه زیر سر مارکل ریاکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار