دستگیری عامل زورگیری از دانش‌آموزان در مشهد
کد خبر: ۲۳۴۴۸۶
تاریخ انتشار: 2022 January 19    -    ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
جوان معتادی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از نوجوانان زورگیری می‌کرد با تلاش ماموران کلانتری سپاد مشهد دستگیر شد و به سرقت‌های خشن با چاقو اعتراف کرد.

ساعت ۱۴:۳۰ بیست و هفتم دی ماجرای زورگیری از یک نوجوان ۱۳ ساله به پلیس ۱۱۰ گزارش شد که بلافاصله نیروهای گشت کلانتری سپاد برای بررسی موضوع به سمت خیابان شهید زارع حرکت کردند. مشخصات موتورسوار زورگیری که به پلیس اعلام شده بود، در بیسیم‌ها پیچید و نیروهای گشت نیز بی‌درنگ با اجرای طرح مهار در منطقه، به جست‌وجوی موتورسواری با کاپشن زرشکی پرداختند تا اینکه او را در خیابان شهید زارع ۱۱ شناسایی کردند. این موتورسوار جوان که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر و به کلانتری هدایت شد.

در همین حال، پدر دانش‌آموز ۱۳ ساله در کلانتری حضور یافت و مدعی شد که موتورسوار مذکور، گوشی تلفن همراه فرزندش را با تهدید چاقو زورگیری کرده است. نوجوان یادشده نیز که «سهیل» نام دارد این دزد خشن را شناسایی کرد و به این ترتیب بازجویی‌های تخصصی از متهم به زورگیری آغاز شد.

او که به مصرف مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد، راز زورگیری‌های دیگری از دانش‌آموزان در مسیر مدرسه را فاش کرد و گفت که زورگیری از نوجوانان را در محدوده بولوار توس و خیابان شهید زارع انجام داده است.

بررسی‌های تخصصی درباره جرایم دیگر موتورسوار ۳۳ ساله ادامه یافت تا اینکه وی به سرقت موتورسیکلت از میدان شهدا نیز اعتراف کرد و گفت: یک باتری خودرو را سرقت کرده بودم که برای تامین مخارج اعتیادم به مالخران فروختم.

با توجه به شگرد این موتورسوار زورگیر برای سرقت از دانش‌آموزان و نوجوانان، کسانی که با این شیوه طعمه موتورسوار خشن شده‌اند برای شناسایی وی به کلانتری سپاد مراجعه کنند.

در همین حال، یک مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد که نکات مراقبتی لازم را به فرزندان خود آموزش دهند و اشیای گران‌قیمت و حتی گوشی تلفن را هنگام بازی در کوچه و خیابان یا رفت و آمد به مدرسه در اختیار آنان نگذارند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار