ماجرای دزدی که طعم آزادی را نچشید
کد خبر: ۲۳۴۴۲۰
تاریخ انتشار: 2022 January 19    -    ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
سارق اموال داخل خودروها در لحظه آزادی از زندان، دوباره به اتهام سرقت بازداشت شد و طعم آزادی را نچشید.

سارق اموال داخل خودروها در لحظه آزادی از زندان، دوباره به اتهام سرقت بازداشت شد و طعم آزادی را نچشید.

بیست و دوم آذر گذشته، مردی سراسیمه خود را به کلانتری احمدآباد مشهد رساند و از پلیس برای یافتن سارقی کمک خواست که به کیف حاوی طلاهایش دستبرد زده بود. این مرد مال باخته در تشریح ماجرا به افسر نگهبان کلانتری گفت: ساعت 6 بامداد خودروام را در خیابان پاستور پارک کردم تا امور درمانی همسر بیمارم را انجام بدهم اما هنگام بازگشت متوجه شدم که در خودروام باز شده است و سارقان کیف حاوی طلاهای همسرم را سرقت کرده اند.

در پی گزارش این سرقت و با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد علی عسگری (رئیس کلانتری) بررسی های تخصصی توسط نیروهای دایره تجسس آغاز شد. چند روز بعد با بازبینی دوربین های ترافیکی، شماره پلاک مخدوش از یک دستگاه پژو پارس کرم رنگ به دست آمد که بررسی های پلیسی نشان می داد راننده پژو با شگردی خاص به محتویات و اموال درون خودروها دستبرد می زند.

بعد از چند روز بررسی های تخصصی بالاخره شماره پلاک اصلی پژو نمایان شد و تحقیقات گسترده افسران ورزیده تجسس با هماهنگی های قضایی برای دستگیری مالک خودرو ادامه یافت. آنان که به نشانی مالک پژو پارس دست یافته بودند، بی درنگ عازم خیابان کوهسنگی شدند و خودروی مذکور را مقابل منزل مسکونی شناسایی کردند اما چند ساعت بعد مردی مسن پشت فرمان خودرو نشست که مشخصات وی با سارق جوانی که روز وقوع سرقت، رانندگی آن را به عهده داشت، کاملا متفاوت بود به همین دلیل نیروهای انتظامی به تعقیب نامحسوس پژو کرم رنگ پرداختند تا این که راننده کهن‌سال در مقابل زندان وکیل آباد مشهد توقف کرد و مشغول انجام امور اداری در نگهبانی زندان شد.

از سوی دیگر بررسی های ماموران بیانگر آن بود که پیرمرد تحت تعقیب، پدر متهم به سرقت است و با سپردن وثیقه به دادسرا قصد دارد پسرش را از زندان آزاد کند که به اتهام دیگری دستگیر و روانه زندان شده بود در این هنگام و قبل از آن که جوان 35 ساله طعم آزادی را بچشد دوباره حلقه های قانون بر دستانش گره خورد و برای انجام بازجویی های تخصصی به کلانتری احمد آباد انتقال یافت. بررسی ها برای کشف سرقت های احتمالی دیگر این متهم همچنان ادامه دارد.

خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار