نرسیدن بیرانوند به اکران فیلمش در آستانه جام‌جهانی
کد خبر: ۲۳۴۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 18    -    ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
علیرضا بیرانوند که فیلم زندگی‌اش با قرعه‌کشی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره چهلم انتخاب شد، به نمایش فیلمش در جشنواره فجر نمی‌رسد.
علیرضا بیرانوند که فیلم زندگی‌اش با قرعه‌کشی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره چهلم انتخاب شد، به نمایش فیلمش در جشنواره فجر نمی‌رسد.
 
اتفاق دلخراش برای بیرانوند در آستانه جام‌جهانی
 
«بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی که یک روایت سینمایی از دوران نوجوانی این بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال ایران است، در اولین سانس جشنواره فیلم فجر در یازدهم بهمن به نمایش درخواهد آمد اما درحالی‌که انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند برای نمایش این فیلم در سینمای مطبوعات جشنواره چهلم حاضر شود با توجه به برنامه بازی‌های تیم ملی در دور سوم مقدماتی جام جهانی، به این نمایش نمی‌رسد.
 
سینما پلاک نوشته است که بیرانوند هفتم بهمن با تیم ملی فوتبال ایران به مصاف عراق و دوازدهم بهمن به مصاف امارات می‌رود و هرچند بازی‌ها در تهران انجام می‌شود اما دروازه‌بان تیم ملی اجازه خروج از اردو را ندارد.
 
علیرضا صفر بیرانوند زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱است که در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا در لیگ پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. او در تیم ملی نیز بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت. در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد.
برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
ممنونم برای آنکه به پیام قبلی ترتیب اثر داده و تیتر را تغییر دادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار