جنایت هولناک دزد مسلح در زاهدان
کد خبر: ۲۳۴۳۴۴
تاریخ انتشار: 2022 January 18    -    ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مرد مسلح با ورود به خانه‌ای در زاهدان پدر و مادر خانواده را مقابل چشمان فرزندانشان به گلوله بست و با سرقت خودرو و طلاهای آنها پا به فرار گذاشت.

مرد مسلح با ورود به خانه‌ای در زاهدان پدر و مادر خانواده را مقابل چشمان فرزندانشان به گلوله بست و با سرقت خودرو و طلاهای آنها پا به فرار گذاشت.

این حادثه حدود ساعت 10:20یکشنبه شب در خیابان فرخی سیستانی زاهدان و زمانی رخ داد که اعضای خانواده‌ در حال صرف شام بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: آن شب در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی110و اعلام قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند.
وی افزود: آنها پس از ورود به خانه با اجساد مردی 57ساله و همسر 51ساله‌اش که آثار اصابت گلوله بر سر و صورتشان مشهود بود روبه‌رو شدند و در بررسی‌ها مشخص شد عروس آنها نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: جنایت در مقابل چشمان پسر و 3دختر مقتولان رخ داده بود و در تحقیقات از آنها مشخص شد که شب حادثه فرد مسلح ناشناسی با لباس محلی و سر و صورتی پوشیده، وارد خانه شده و با تهدید اسلحه کلاش قصد سرقت طلاهای ساکنان خانه را داشته اما در این هنگام اهالی خانه شروع به داد و فریاد کرده و از همسایه‌ها کمک خواسته بودند که مرد مسلح به سمت آنها شلیک می‌کند.

او پس از به قتل رساندن این زوج و مجروح کردن عروس خانواده سوئیچ خودروی پژو پارس آنها را که به دیوار آویزان بوده برداشته و با سرقت خودرو از داخل حیاط متواری می‌شود. به‌گفته رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، با این اطلاعات، عروس مجروح به بیمارستان منتقل شد و با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شده است.

همشهری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار